wtorek, 8 października 2013

#90 Kokosowy zawrót głowy z firmą Balea do włosów farbowanych

Witajcie,
dzisiejszy post poświęcony będzie mojemu nowemu duetowi w łazience z firmy BALEA. Moimi zdecydowanymi ulubieńcami jest szampon i odżywka Balea Figa i ekstrakt z pereł, które mam już po raz trzeci - recenzja klik. W międzyczasie zdecydowałam się zacząć stosować kokosowy duet, czyli Balea Szampon i odżywka do włosów farbowanych z kokosem i kwiatem tiare.

Obietnice producenta:

Delikatny szampon do włosów farbowanych i przyciemnianych intensywnie chroni kolor, nadaje włosom blask, sprawia, że włosy są miękkie aż po same końce.
Włosy nie blakną, nie matowieją, kolor jest zachowany dzięki formule z aktywnymi filtrami UV , ekstraktem z kokosa i polinezyjskich kwiatów tiara. Natomiast kompleks odbudowujący z witaminą B3 i prowitaminą B5 sprawia ,że włosy są gładkie. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry głowy dla wszystkich rodzajów włosów.
Utrzymuje prawidłowe PH skóry


Szampon cena: 1,29€/300 ml
Odżywka cena: 1,19€/300 ml


Moja opinia:
Szampon jak i odżywkę stosowałam zarówno razem jak i osobno. Oba produkty mają piękny kokosowy zapach z wyraźną nutką wanilii (zapewne tak pachnie kwiat tiare). Szampon dobrze się pieni, oczyszcza włosy i skórę głowy. Lubi plątać włosy, dlatego po umyciu głowy konieczna jest odżywka. Odżywka ma bardzo gęstą konsystencje, która nie spływa z włosów. Jedyny tego minus to to,że pod koniec opakowania trzeba ją rozciąć by wydobyć resztkę do końca. Po zastosowaniu włosy są bardzo fajne w dotyku, śliskie, błyszczące. Zapach utrzymuje się ok. 6h na włosach, później go nie czuję, ale bardzo możliwe,że jest wciąż wyczuwalna dla otoczenia. Nie zauważyłam,żeby znacząco wpływała na wypłukiwanie się farby do włosów, ale ja akurat mam ciemne naturalne i farbuję na ciemny odcień, więc odrosty nie są tak mocno widoczne. Ułatwia rozczesywanie włosów. Zdecydowanie jest to udany duet w mojej łazience, aczkolwiek przyznam szczerze,że kolejnego zestawu nie kupię, ponieważ uwielbiam tę serię fioletową klik, ponieważ po niej włosy mam mega błyszczące, a to najbardziej lubię w produktach do włosów. Po tych produktach błysk jest, ale ciut mniejszy;)

Używałyście tych produktów? A może macie innych ulubieńców z Balea?

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz