piątek, 4 października 2013

#89 Październikowa gazetka drogerii DM

Witajcie,
wiem,że dzisiaj już 4 październik i trochu "przyspałam" z tym postem, ale mimo wszystko postanowiłam zamieścić nową październikową ofertę sieci drogeryjnej DM. Z racji tego,że w najbliższym czasie zamierzam wybrać się na Słowację tym bardziej przyjrzałam się co nowego możemy tam znaleźć w tym miesiącu. 














Na co zwróciłam uwagę:
- Biopha, Make-up removal lotion - mam ten lotion, bardzo fajnie się u mnie sprawdza, niedługo recenzja na moim Blogu,
- Alverde, kremowo-olejkowy żel z amarantusem, ciekawa jestem jaki ma skład i zapach,
- Balea, peelingowy żel do mycia twarzy,
- Balea, Softa Clear, płatki na nos do oczyszczania porów.

Oczywiście jak wpadam do tej drogerii to nigdy nie pamiętam po co przyszłam i przelatuję niczym burza przez półki i dosłownie wszystko muszę wziąć do rąk, poniuchać, rzucić okiem na skład etc. Na prawdę muszę wyglądać jak nawiedzona;)

Wypatrzyłyście coś ciekawego w tej ulotce? A może macie swoich ulubieńców z DM? Chętnie przeczytam Wasze opinie.

Pozdrawiam,





Prześlij komentarz