poniedziałek, 30 września 2013

#87 Recenzja odżywki do włosów z efektem push up - Marc Anthony, Instantly Thick

Witajcie,
w lipcu pisałam wam o okazji cenowej produktów do włosów Marc Anthony w Tesco - post #63 klik. Od tamtej pory minęło sporo czasu i najwyższa pora podzielić się wrażeniami. Jest to odżywka do włosów Marc Anthony True Professional, Instantly Thick Odżywka zwiększająca objętość włosów
Marc Anthony to kanadyjska marka należąca do stylisty włosów gwiazd Marca Anthonego. 

Informacja o produkcie:
Odżywia i dodaje objętości, nie obciążając włosów.
Polecany przez mistrza świata w stylizacji włosów Marca Anthonego. Zawiera odbudowującą strukturę włosów fitokeratynę. Fitokeratyna wiąże się z włosami, wzmacniając je i pogrubiając. Nawilża i nabłyszcza nie obciążając włosów. Bez alkoholu, nie testowane na zwierzętach.

Cena regularna: ok. 35 zł/380 ml
(ja kupiłam za 8 zł w Tesco, 07.2013)

Skład całkiem przyzwoity. Z ciekawszych substancji znajdziemy tutaj olej sojowy, masło shea, olej słonecznikowy, ekstrakt z aloesu, pantenol. 

Moja opinia:
Odżywka znajduje się w całkiem sporej butelce o pojemności 380 ml. Opakowanie całkiem zwyczajne, graficznie nie przypadł mi do gustu - no ale może zawartość ciekawsza? I rzeczywiście...zaraz po zastosowaniu i wysuszeniu włosów - suszarka lub suszenie "swobodne" :-) zauważyłam,że moje włosy są wyraźnie podniesione u nasady, lekkie, mięciutkie, gładkie. Dosłownie - miodzio! Niestety, efekt nie utrzymuje się dłużej i na drugi dzień włosy są już całkiem zwyczajne. Plusem odżywki jest to,że nie obciążyła moich włosów i nie przetłuściła. Włosy dobrze się rozczesują i nie kołtunią. Nie zauważyłam,żeby wpłynęła jakoś oszałamiająco na kondycje moich włosów. A szkoda. Uważam,że odżywka, której cena regularna sięga nawet 35 zł powinna nie tylko robić fajny "look" po umyciu, ale także odżywiać nasze włosy na dłużej. W końcu do zwiększenia objętości włosów mamy różnego typu pianki do stylizacji, pudry etc. a odżywka powinna przede wszystkim odżywiać nasze włosy. Dobra stylizacja włosów, chociażby przy użyciu pianki do włosów da 100% lepsze efekty niż ta odżywka do włosów. Jeśli traficie na nią w podobnej cenie do mojej możecie spróbować - może akurat Wam podpasuje - w składzie mamy parę przyjemnych substancji, które mogą pozytywnie wpłynąć na Wasze włosy. W cenie regularnej - nie polecam. Ja osobiście więcej się na nią nie skuszę.

Miałyście tę odżywkę? A może jakiś inny produkt Marc Anthony?

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz