niedziela, 8 września 2013

#82 Ekspresowa maseczka przywracająca blask z owocem hiszpańskiego granatu od Yves Rocher

Witajcie,
lubicie maseczki do twarzy?
ja bardzo - niestety często nie mam czasu na dłuższe wylegiwanie się z maseczką, wtedy z pomocą przychodzi do mnie 3 minutowa maseczka przywracająca blask z owocem z granatu z Hiszpanii od Yves Rocher :)


Co obiecuje producent?

Maseczka rewitalizująca z wyciągiem z owocu granatu, o apetycznym, orzeźwiającym zapachu owoców to kosmetyk, dzięki któremu w ciągu 3 minut ożywisz cerę i przywrócisz jej blask. Pachnący, różowy żel łatwo się nakłada i równie łatwo spłukuje.

Cena regularna: 21,90 zł/50 ml
ja kupiłam za grosze w przecenie -50% - zestaw tonizujący - razem z żelem pod prysznic zapłaciłam 9,95  zł :)

W sklepie Yves Rocher możemy kupić jeszcze trzy inne wersje ekspresowych maseczek:
- maseczka nawilżająca z sokiem z winogron,
- maseczka odświeżająca z wyciągiem ze skórki z cytryny,
- odświeżająco-chłodząca maseczka z wyciągiem z żurawiny (nowość - wrzesień 2013).


Moja opinia:
Maseczka ma postać przezroczystego żelu o lekkim różowym zabarwieniu i przyjemnym, delikatnym zapachu. Po nałożeniu na twarz maseczka nie zastyga, lecz mam wrażenie jakbym miała cały czas zwilżoną twarz. Dobrze się spłukuje nawet samą wodą. Maseczka z całą pewnością nie ma silnych właściwości nawilżających, ale tego producent nam nie obiecuje, więc się nie czepiam. Po zmyciu maseczki twarz jest wyraźnie "zrewitalizowana" - pozbawiona blasku i szara odzyskuje ładny koloryt, jest mięciutka w dotyku. Dodatkowo przez zapach daje mi niesamowite uczucie relaksacyjne:) Tubka wydaje się mała, jednak przez swoją  konsystencje maseczka jest bardzo wydajna. Maseczka na pewno nie da długiego i trwałego efektu ożywionej cery, dlatego powinno się ją stosować częściej niż inne maseczki. Producent zaleca używać jej 1-2 razy w tygodniu. Ja uważam,że jest na tyle delikatna,że spokojnie można sobie pozwolić na częstsze użycie tym bardziej,że wystarczy ją nałożyć na zaledwie 3 minuty.


Co mamy w składzie?
Znajdziemy tutaj hydrolat z oczaru wirginijskiego ( działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne, ściągające, regenerujące i przyspieszające gojenie się ran - wyprysków), mocznik (działanie nawilżające), gliceryna, alantoina (działanie przeciwzapalne, łagodzące podrażnienia), ekstrakt z owocu granatu.

Maseczka polecam w szczególności osobom młodym, które mają skłonności do wyprysków oraz dla wszystkich tych, którzy nie mają czasu na dłuższe "leżakowanie" z maseczkami na twarzy. Ja używam ją na zmianę z innymi - silnie nawilżającymi ze względu na suchą skórę twarzy. 

Miałyście tą maseczkę? A może polecacie jakąś inną "ekspresową"?

Pozdrawiam,


Prześlij komentarz