sobota, 31 sierpnia 2013

#78 Wakacyjni zdenkowani, czyli zużycia lipiec-sierpień

Witajcie,
dzisiaj ostatnie dzień sierpnia, ja już nic więcej w tym miesiącu nie zużyję, więc czas na mój PROJEKT DENKO
moje denko obejmuje ostatnie dwa miesiące lipiec - sierpień
zapraszam:)

powyżej moja "denkowa" torba

Zużyte szampony:
od lewej:
1. Balea, malinowy szampon do każdego rodzaju włosów, cudowny zapach, dobrze się pieni i dokładnie oczyszcza włosy, aktualnie mam bardzo podobną limitowankę borówkową,
2. Balea, nabłyszczający szampon do włosów Figa i perły, mój ulubieniec wśród szamponów z DM, kolejne opakowanie jest już w użyciu w mojej łazience, recenzja klik
3. L'oreal Elseve Nutri-Gloss, szampon upiększający perła + mikrokryształy, kolejny mój ulubiony szampon, wszystko na jego temat tutaj


4. Balea, odżywka nabłyszczająca Figa i perły, uwielbiam!  zużywam kolejne opakowanie, więcej tutaj,
5. Garnier Ultra doux, odżywka olejek z awokado i masło karite, wiem...powtarzam się..uwielbiam! i też mam kolejne opakowanie, recenzja klik
6. Marion, 60 sekundowa maseczka do włosów ocet z malin, warto spróbować, recenzja tutaj



7. beBeauty, peeling do ciała mango, bardzo, ale to bardzo długo go zużywałam, bo go nie polubiłam, przede wszystkim za zapach - przeleżał długo w kącie..w końcu zużyłam, więcej tutaj,
8. Avon ,body scrub tropics passion fruit&kiwi,  zdzierak z niego słabiutki, raptem parę drobinek zanurzonych w gęstym żelu, za to zapach miał obłędny, idealny na wakacje,


9. Avon, hydra beyond hydrating cleanser żel do mycia twarzy, średni - szybciutko wróciłam do mojego ulubieńca spod nr 10 ;) recenzja klik
10. beBeauty, micelarny żel nawilżający, mój zdecydowany faworyt wśród żeli do mycia twarzy, zużyte już n-te opakowanie, wciąż do niego powracam



11. Yves Rocher, oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym, fajne myjadełko, ze względu na cenę szybko nie wrócę, więcej tutaj,
12. Johnson's łagodny płyn do mycia ciała i włosów, zdarzało mi się umyć nim buzię w awaryjnej sytuacji, gdy nie miałam żelu do mycia twarzy, bardzo fajnie oczyszcza skórę, nie wysusza, nie podrażnia, polecam jako delikatny produkt do mycia,
13. Yves Rocher, jeżynowy żel do mycia ciała, przyjemny, pachnący żel, niestety dla mnie za rzadki i słabo wydajny,



14. Hydrolat z róży damasceńskiej, uwielbiam go jako tonik przecierając twarz wacikiem lub spryskując twarz, 
15. Lierac, płyn micelarny, 50 ml miniatura z Glossybox, wystarczyła mi na ok.3 tygodnie stosowania, całkiem przyjemny produkt,robił wszystko to co oczekuje od płynu micelarnego, jednakże nie zachęcił mnie tak mocno,żebym musiała wrócić koniecznie do tego produktu, tym bardziej,że przypuszczam,że cena za niska nie jest;)



16. Schwarzkopf Taft, nabłyszczający lakier do włosów, to już kolejne opakowanie tego lakieru, najczęściej do niego wracam. Nie zużywam lakierów tonami, używam sporadycznie do przylakierowania odstających baby hair lub podczas spinania grzywki, nie skleja włosów, nie śmierdzi, zbyt wielkiego nabłyszczenia po nim nie widzę, ale jest OK,
17. Isana, dezodorant, wyszukałam go w Rossmannie podczas poszukiwań deo bez aluminium i bez alkoholu, kosztował parę groszy, ale jest słabiutki..kompletnie nie nadaje się na upalne dni, podczas rozpylania wręcz mnie dusił, bo unosiło się strasznie dużo "oparów", chociaż ja wrażliwcem nie jestem, więcej do niego nie wrócę,



18. Garnier, nawilżający krem do rąk z masłem shea, przeciętny krem do rąk, słabe nawilżenie, jedyny plus,że szybko się wchłania,
19. Marion, koncentrat antycellulitowy,  produkt, który otrzymałam w sierpniowym Shinybox-ie, miałam dla Was przygotować recenzje tego produktu, ale szczerze nawet nie ma o czym pisać, używałam go zgodnie z zaleceniami producenta przez 5 dni pod rząd,nie zauważyłam kompletnie żadnych rezultatów, nawet nie poczułam uczucia chłodu o którym pisze producent na opakowaniu (podobno ma trwać nawet 20 minut).

Uf! i to by było na tyle...cieszę się,że w końcu mogę wyrzucić te puste opakowania, jak widzicie są wśród nich moi ulubieńcy jak i produkty, które mnie ani " nie ziębią, ani nie grzeją". 

Miałyście coś z tych produktów?Jak Wasze zużycia?

Pozdrawiam,
         
Prześlij komentarz