niedziela, 25 sierpnia 2013

#75 Kąpielowy umilacz czasu, czyli tabletka Kneipp Classic, Wildbeere

Witajcie,
wybaczcie za tą długą nieobecność na blogu, ale w ostatnim tygodniu nie miałam kompletnie czasu by tutaj zaglądać, a niestety, ale bardzo możliwe,że nadchodzący tydzień będzie podobny, więc proszę o wyrozumiałość.

U mnie w tym tygodniu ciut chłodniej, więc nadeszła znowu pora na długie, gorące kąpiele
postanowiłam umilić sobie ten czas i użyłam swoją nowość w łazience, którą zakupiłam podczas ostatniej wizyty w DM.

Jest to tabletka do kąpieli niemieckiej marki Kneipp Classic
Nigdy wcześniej nie miałam produktów tej firmy, dlatego zainteresowałam się co to za marka i co oferuje. Nazwa pochodzi od nazwiska bawarskiego księdza katolickiego , który żył w 19 wieku i jest najbardziej znanym na świecie zwolennikiem hydroterapii, ziołolecznictwa i racjonalnego sposobu odżywiania się, z silnym zwróceniem uwagi na osobowość chorego. Wynalazł kawę słodową (Kawa Kneippa), jest autorem receptury chleba ziarnistego (Chleb Kneippa) - produktów wytwarzanych do dzisiaj. A także twórcą specjalnej bielizny. Między innymi jemu zawdzięczamy wprowadzenie do codziennego życia najprostszych zabiegów higienicznych (codzienne mycie się, spacery) oraz zasad zdrowego odżywiania. 
Firma  z blisko 100-letnią tradycją specjalizuje się w produktach parafarmaceutycznych i naturalnych, przeznaczonych do użytku domowego, bazujących na wyciągach roślinnych. Główna siedziba firmy znaduje się w Wurzburg-Heidingsfeld, gdzie produkuje się też wszelkie płynne produkty, jak i wyciągi roślinne, olejki i sole.

Co obiecuje producent?
Kąpiel odprężająca z cennymi olejkami z pestek dzikich jagód. Utrzymujący się przez kilka minut efekt mineralny zapewni wyjątkowe doznania podczas kąpieli. 10-15 minutowa kąpiel daje najlepsze efekty. Testowana dermatologicznie, posiada naturalne ph skóry. Nie zawiera barwników i konserwantów.

Moja opinia:
Tabletka zapakowana jest w kolorowe "sreberko". Już podczas rozpakowywania wyczułam mocny i intensywny zapach, wyraźnie naturalny, połączenie jagód z ziołami. Tabletka rzeczywiście wygląda jak po prostu duża, musująca tabletka np. Magnez :)



Tabletka oczywiście jest na jedną kąpiel, po wrzuceniu do wody mocno szumi i bulgocze, ponadto co mnie zdziwiło wytwarza dosyć sporą pianę. Od razu czuć w całej łazience zapach. Kąpiel rzeczywiście była przyjemniejsza, pachnąca i bardzo relaksująca. Na początku miałam nawet wrażenie,że woda jest inna w dotyku. Koszt takiej tabletki w DM to 1,19 € i myślę,że od czasu do czasu warto się na nią skusić. 


Producent w swojej ofercie ma jeszcze inne rodzaje tabletek m.in.:
- z arniką, rozgrzewająca i odprężająca dla mięśni i stawów,
- egzotyczna,
- imbirowa, pobudzająca i kojąca, poprawiająca krążenie,
- z pestek brzoskwini, odprężająca,
- eukaliptusowa, rozgrzewająca i poprawiająca oddychanie,
- jałowcowa,
- lawendowa, ułatwiająca zasypianie,
- z melisą, odprężająca,kojąca nerwy,
-rozmarynowa, pobudzająca krążenie
- ze świerkiem, odprężająca.
Znalazłam również sklep internetowy oferujący produkty Kneipp, więc jeśli ktoś nie ma dostępu do DM, a ma ochotę wypróbować tabletki to polecam klik 

Miałyście te tabletki, a może jakiś inny produkt z Kneipp?

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz