wtorek, 13 sierpnia 2013

#72 Shinybox - sierpień 2013 - co kryje pudełeczko??UNBOXING

Witajcie,
w końcu jest:) dotarło do mnie sierpniowe pudełeczko Shinybox

wpadł w moje ręce dopiero koło godziny 18, ale dzielnie się pilnowałam i nie skusiłam się by wejść na Internet i sprawdzić wcześniej jego zawartość

na zdjęciach zobaczycie dokładną fotorelację z unboxing-u pudełeczka :)


po otwarciu pudełeczka od razu zobaczyłam,że udało mi się dostać dodatkowy kosmetyk oraz kartę zniżkową na stronę www.answear.com


i dalej...


aż w końcu poznałam zawartość:)


ulotka z dokładną informacją o kosmetykach


oprócz tego co na ulotce otrzymałam jeszcze dodatkowo kosmetyk marki Synchroline - emulsja na dzień z SPF30 oraz UVA

Jestem meeeeega zadowolona z pudełeczka, na pewno wszystko zużyję i jak najbardziej trafił w moje gusta!

Otrzymałam 5 produktów pełnowymiarowych o łącznej wartości 102 zł + dwie próbki o wartości ok.10 zł

Jeśli ktoś ma ochotę na pudełeczko to można kupić tutaj klik

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz