piątek, 9 sierpnia 2013

#71 Shinybox, Glossybox - kuszą, kuszą i czy skuszą?

Witajcie,
jak wiecie od czasu do czasu zdarza mi się kupować pudełka subskrypcyjne - Shinybox lub GlossyBox 
zazwyczaj w danym miesiącu decyduje się na jedno z nich zależnie od tego, które mocniej skusi swoją zawartością:)
kupuje zarówno z efektem "niespodzianki" lub rzadziej wtedy kiedy wiem co jest w pudełku
muszę przyznać,że jednak idea kupowania, gdy jeszcze nie wiem co jest w środku jest dla mnie ciekawsza i wzbudza u mnie o wiele więcej emocji

obie firmy im bliżej wysyłki pudełka kuszą swoje klientki podając na Facebook-u podpowiedzi co do zawartości pudełka

no i tak jest tym razem....
kuszą, kuszą i jestem o krok od kliknięcia ZAMÓW SIERPNIOWE PUDEŁKO na stronie SHINYBOX


A co udało mi się dowiedzieć na temat sierpniowego pudełka Shinybox? *
- dostaniemy 5 pełnowymiarowych kosmetyków + gadżet kosmetyczny,
- we wszystkich pudełkach subskrypcyjnych będzie dodatkowy kosmetyk Synchroline (produkt z ochroną przeciwsłoneczną SPF 30) - warto więc pokusić się u nich na SUBSKRYPCJĘ i ewentualnie po otrzymaniu pudełeczka zrezygnować,
- jeżeli chodzi o ten produkt z Synchroline to wygląda mi to na SUNWARDS body SPF 30  Synchroblock Technology klik
- dodatkowo wylosują wśród pozostałych pudełek 250 kosmetyków marki Synchroline (produkt z ochroną przeciwsłoneczną SPF 30),
- wszystkie marki w sierpniowym pudełeczku to nowe marki (nie wiem tylko czy chodzi o to,że to marki, których nie było dotychczas w Shiny, czy to że są nowe marki na polskim rynku) - obstawiam,że chodzi o to pierwsze,
- znajdziemy w nim kosmetyk do włosów pielęgnujący zniszczone końcówki marki Indola,
- znajdziemy w nim kosmetyk oczyszczający, nawilżający i tonizujący skórę twarzy z certfikatem eco cert (obstawiam tonik do twarzy),
- znajdziemy w nim kosmetyk marki Bioplasis (obstawiam,że to będzie właśnie ten kosmetyk wymieniony wyżej, ponieważ marka Bioplasis ma rzeczywiście certyfikat eco cert),
- znajdziemy w nim kosmetyk wyszczuplający/ujędrniający,
- znajdziemy w nim kompleksową terapie nawilżającą - może to być właśnie ten ww tonik + inny kosmetyk do twarzy lub ciała,
- wysyłają paczki 12 sierpnia, więc już we wtorek paczki powinny być u nas:) 



 Ślędzę również Glossybox, ale w tym miesiącu słabo, oj słabo mnie kusi
na tę chwilę wiem tylko,że wysyłają 13 sierpnia  i można spodziewać się gadżetu w formie pędzla z logiem Glossybox


 Przypuszczam,że za niedługo podadzą więcej informacji...zobaczymy...

 Uwielbiam moment otwierania pudełka-niespodzianki, czuję się jakbym dostała prezent, gdy nie wiem co jest w środku:)
decyzja podjęta - w tym miesiącu sierpniowe pudełko Shiny musi być moje:)
jeśli i Was skusiłam zapraszam do zakupu klik
 

Pozdrawiam,
* informacje te są zebrane na podstawie wiadomości/podpowiedzi udostępnianych na Facebook- uprzez firmę Shinybox i jest to moja indywidualna interpretacja,proszę więc nie mieć pretensji, jeśli coś okaże się nieprawdą,
Prześlij komentarz