środa, 7 sierpnia 2013

#69 Gazetka Rossmann 08.08 - 29.08.2013

Witajcie,
czas na kolejną gazetkę Rossmanna,ciekawa jestem czy czymś zaskoczy, bo ostatnie gazetki niczym szczególnym nie kusiły...


















Co mnie zaciekawiło?

-na pierwszej stronie gazetki rzucił mi się w oczy żel pod prysznic z Isany - seria limitowana Papaya&Wanilia - brzmi na prawdę kusząco i będę musiała przy najbliższej okazji poniuchać ten zapaszek,
- wszystkie produkty Maybelline Affinitone - 40% taniej + pędzel do makijażu w prezencie - brzmi nieźle ;)  
- świetna cena płynu micelarnego Mixa - 11,99 zł / 200 ml - w końcu muszę się na niego skusić,
- super cena farb L'oreal Preference 23,99 zł i Casting 18,99 zł  - używałam ich i są OK, ja jednak staram się farbować jak najrzadziej,
- nowy krem do rąk z MIXA 11,99 zł/ 100 ml - ciekawa jestem jaki ma skład,
- pędzel do różu z Ecotools 25,49 zł - może się skuszę...

Zaciekawiło Was coś w nowej gazetce?Co polecacie?

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz