poniedziałek, 5 sierpnia 2013

#67 Niespodziewany haul z DM oraz SZOK-INFORMACJA!

Witajcie,
dopiero co przedstawiałam Wam sierpniową ofertę DM i pisałam,że jak na razie nie planuję "wpadówki" do tego sklepu, a tu całkiem niespodziewanie znalazłam się w tej drogerii w ostatnią niedzielę:)
a wszystko za sprawą nieplanowanej wycieczki do słowackich Koszyc (przy okazji gorąco polecam to miasto z piękną starówką i bardzo fajnym zoo z dinolandem)


Co kupiłam(od lewej):
1. Balea, Jagodowy szampon do każdego rodzaju włosów (1,19 /300 ml) , 
2. Balea, Lakier do włosów zwiększający objętość - miniatura (0,99 /100 ml),
3. Balea, Szampon do włosów z mocznikiem (2,09 /300 ml),
4. Balea, Żel pod prysznic limitowana edycja o zapachu hawajskiego ananasa (0,99 /300 ml),
5.  Kneipp, Tabletka do kąpieli (1,19 ),
6. Balea, Suchy szampon (2,79 /200 ml),
7. biopha Organic, Lotion do demakijażu (3,99 /200 ml),
8. Balea Young, Cukierkowe masło do ciała (2,99 /200 ml),

Jedna z tych rzeczy bardzo prawdopodobnie stanie się moim ulubieńcem, bo po dwóch użyciach jestem w nim wprost zakochana - zobaczymy co będzie dalej i na pewno napiszę o nim solidną recenzje;)

Miałyście coś z tych produktów?

Pozdrawiam,

a na końcu SZOK INFORMACJA :) a przynajmniej dla dziewczyn, które mieszkają na południu kraju - wracając do domu odkryłam,że powstaje nowy sklep DM bardzo blisko granicy Polski (ja będę mieć do niego ok. 40 km) - otwarcie 22 sierpnia br. Jakbyście widziały moją minę jak zobaczyłam billboard - bezcenne:) A to oznacza,że już nie bedę musiała się "bujać" ponad 100 km w jedną stronę,żeby przebierać wśród Balei i Alverde <jupi>.

Na mapie zaznaczyłam to miejsce za pomocą zielonej strzałki - jest to nowowybudowy budynek, który jeszcze nie jest widoczny na mapach Google,a obok znajduje się Kaufland widoczny na mapie.

Prześlij komentarz