czwartek, 1 sierpnia 2013

#64 Planujesz zakupy w DM ? Zobacz! + oferta Yves Rocher

Witajcie,
jak co miesiąc o tej porze przedstawiam Wam ofertę drogerii DM oraz sklepu internetowego Yves Rocher

Zacznijmy zatem od sierpniowej oferty DM

Liczyłam na więcej wakacyjnych nowości w DM. No, cóż - i tak jakbym tam wpadła  to z jedną reklamówką bym nie wyszła;) Na razie nie wiem kiedy zajrzę znów do tej drogerii - przed jesienią na pewno :)

A co tym razem proponuje Yves Rocher?

 Źródło

Tym razem YS się poprawiło w porównaniu do poprzedniego miesiąca i nową ofertę wrzucili na serwer dokładnie pierwszego sierpnia. Wśród gratisów mamy w pkt.2 olejek do mycia ciała o którym ostatnio pisałam recenzje klik. Jeśli będę robić w tym miesiącu zakupy na ich stronie (wszystko zależy od tego, czy będą mieć ciekawą ofertę zniżkową typu -50%) to pewnie się skuszę na pkt. 2. Kusi mnie również olejek do włosów,ale z tego co mi wiadomo nie ma zbyt szczególnego składu, zresztą ja już mam swój ulubiony olejek do włosów - Dabur Vatikę. Wodę toaletową Monoi niuchałam w stacjonarce i mnie nie urzekła.

Macie jakieś swoje typy z oferty DM lub Yves Rocher?

Pozdrawiam,

edit. sprawdziłam skład w internecie:
Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ethylhexyl Cocoate, Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Orbignywa Oleifera Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Parfum/ Fragrance, Tocopherol, Oleth-10

całkiem przyjemny - może się skuszę na niego, dzisiaj (2.08) dostałam informacje mailową,że od 59 zł przesyłka gratis.  
Prześlij komentarz