poniedziałek, 29 lipca 2013

#63 Odżywka Marc Anthony Instanly Thick za grosze...

Witajcie,
dzisiaj wpadam z krótką informacją - miałam w zasadzie napisać o tym produkcie dopiero po dłuższym testowaniu, ale pomyślałam, że wcześniej dam Wam znać, ponieważ cena za jaką go kupiłam jest na prawdę korzystna, a później może już nie być promocji. Oczywiście, zobaczymy jak z działaniem - niestety w polskiej blogosferze trudno znaleźć jego recenzje.


Jest to odżywka do włosów marki Marc Anthony
seria Instanly Thick zwiększająca objętość
kupiłam ją w Tesco w zeszłym tygodniu za ok.8 zł przeceniona z ok. 35 zł :) (pojemność 380 ml)
na półce widziałam również szampon z tej serii w tej samej cenie oraz parę innych produktów m.in. odżywka i szampon dodający połysk

Marka Marc Anthony porównywalna jest do marki Tony&Guy, więc jestem dobrej myśli.

Miałyście może ten produkt? A może używałyście inny z Marc Anthony?

Pozdrawiam,


Prześlij komentarz