czwartek, 25 lipca 2013

#59 Gazetka Rossmann 26.07 - 08.08.2013

Witajcie,
ja wprawdzie na lekkim odwyku zakupowym (piszę lekkim, bo i tak w tym tygodniu kupiłam parę rzeczy, które w niedługim czasie Wam pokażę, ale chce je pokazać już w formie recenzji), ale nie potrafię i tak nie myśleć o nowych promocjach w Rossmannie
od jutra kolejna ulotka:)
















  Co mnie zainteresowało?
- VEET EASY VAX system do depilowania woskiem 74,99 59,99 zł - fajna obniżka, kiedyś interesowałam się takimi systemami noname na allegro, 
- ASTOR SKIN MATCH pokład  47,99 36,99 zł - bardzo dobry pokład, ja już zużyłam z 4 buteleczki i wciąż do niego wracam,
- BOURJOIS róż 49,99 39,99 zł - świetny róż w dobrej cenie, zauważyłam,że Rossmann bardzo często robi na niego promocje, więc jeżeli się komuś nie spieszy, spokojnie można poczekać ;).
- promocja MIXA - kup dowolne produkty do twarzy za 30 zł, a mleczko MIXA 400 ml dostaniesz gratis - kusi mnie z tej firmy płyn micelarny, ale akurat niedawno kupiłam dużą butlę z Eveline,
- AUSSIE szampon 27,99 19,99 zł - kusi i to bardzo, odżywkę ubóstwiam! zresztą odżywka AUSSIE również na promocji 29,99 24,99 zł :),
- DAX masło do ciała 13,59 8,99 zł - to kawowe kusi, oj kusi!ale muszę zużyć moje zapasy <wyje>,
- GILETTE SATIN CARE żel do golenia 18,99 12,99 zł - uwielbiam tą wersje żelu do golenia!niedługo recenzja na moim blogu,warto!,

Zainteresowało Was coś? Piszcie co warto kupić z tej gazetki lub co okazało się u Was bublem kosmetycznym.

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz