wtorek, 23 lipca 2013

#58 Twoja skóra woła PIĆ? Spróbuj Dermedic Hydrain3 hialuro koncentrat balsamu nawadniającego skórę

Witajcie,
dzisiaj przedstawię Wam jeden z balsamów do ciała, które ostatnio zagościły w mojej łazience :)


Hydrain3 Hialuro z firmy Dermedic, bo o nim dzisiaj mowa znajduje się w całkiem sporej miękkiej tubce stawianej na zakrętce o gramaturze 200g (ok.30 zł) Podoba mi się to opakowanie nie tylko pod względem estetycznym, ale też pod względem praktycznym, ponieważ bardzo łatwo wydobyć z niego produkt. W sklepach dostępny jest również produkt o większej pojemności 400g w butelce z pompką.

Według producenta nie jest to "zwykły" balsam do ciała - jest to koncentrat balsamu co w mojej wyobraźni oznacza,że jest to produkt obfitujący w drogocenne substancje odżywcze. Czy tak jest na prawdę? Zerknijmy na skład;)


W koncentracie (nie wiem czemu, ale cały czas mam wrażenie,że pisze o koncentracie pomidorowym;) króluje całkiem spora ilość gliceryny, masła shea, kwasu hialuronowego, protein owsa oraz mocznika. Bazą produktu jest woda termalna.

Co obiecuje producent?
- wygładzenie przesuszonej skóry,
- wielogodziną ulgę dla wysuszonej i napiętej skóry,
- skoncentrowaną siłę nawadniania skóry,
- doskonały do pielęgnacji rąk i stóp,
- ratunek dla skóry odwodnionej,
- skoncentrowana ilość składników aktywnych,
- nie tłuści odzieży.


Moja opinia:
Balsam jest dość gęsty,ale jak już wspomniałam bardzo łatwo się go aplikuje z tubki. Ma słabo wyczuwalny zapach, troszku kojarzy mi się z ogórkiem, ale jest to na prawdę bardzo delikatny i subtelny zapach. Łatwo się rozsmarowuje. Po aplikacji skóra jest wyraźnie nawilżona, mięciutka i efekt ten utrzymuje się na bardzo długo. Nawet skóra na łokciach, kolanach stała się aksamitna i nawilżona.  Jedynym minusem tego produktu jest to,że po nałożeniu przez pewien czas skóra jest lepka i klejąca. Na szczęście to uczucie szybko znika. Dużym plusem tego produktu jest jego skład i to, że rzeczywiście działa na suchą skórę oraz miejsca szczególnie odwodnione (łokcie, kolana,pięty). Polecam!

Miałyście ten produkt?Jak Wam się sprawdził?A może macie coś innego z Dermedic?

Pozdrawiam,


Prześlij komentarz