niedziela, 21 lipca 2013

#57 Balea Professional, Braun Shampoo czyli moja opinia o szamponie do włosów brązowych z DM

Witajcie,
jak wiecie szampon z Balea Perła i figi klik tak bardzo przypadł mi do gustu, że przy kolejnej okazji zaopatrzyłam się w następny zestaw szamponu z odżywką
tymczasem rozpoczęłam swoje włosowe eksperymenty z szamponem z profesjonalnej liniii Balea


W sieci drogerii DM znajdziemy całkiem sporą gamę produktów Balea Professional do włosów, a wśród z nich znajdziemy produkty:
- chroniące kolor,
- wzmacniające z biotyną i kofeiną,
- nadające połysk i wygładzenie,
- do włosów kręconych,
- do włosów jasnych,
- do włosów ciemnych,
- do włosów zniszczonych,
- powiększające objętość włosów,
- wygładzające,
Z racji tego,że jestem brunetką mój wybór padł na szampon do włosów brązowych.

Co obiecuje producent?


Formuła szamponu opiera się na bazie pigmentów. Zawiera filtr UV i wyciąg z henny, która powoduje utrwalanie brązowego koloru włosów dzięki czemu brązowe odcienie będą utrzymywać się dłużej. Szampon chroni włosy przed blaknięciem oraz wpływem środowiska.
Innowacyjna formuła:
- Nie zawiera silikonu
- Z kompleksem antystatycznym.
- Wykonany ze składników łagodnych dla skóry.

W składzie znajdziemy m.in. SLeS, pantenol,  glicerynę, ekstrakt z lawsonii (rekonstruuje włosy, dodaje im życia i blasku, zapewnia im głębokie nawilżenie, odżywienie i pozostawia je miękkie, grubsze i lśniące), hydrolizat protein pszenicy,
 hydrolizat protein soi oraz hydrolizat protein z kukurydzy (działają antystatycznie, zmiękczają oraz wygładzają włosy, a także ograniczają działanie drażniące SLeS)
Moja opinia:
Szampon otrzymujemy w miękkiej tubce o pojemności 250 ml (1,69 €), którą stawiamy na nakrętce. To ułatwia wydobycie produktu do samego końca, bez zbędnego potrząsania lub rozcinania opakowania. Sam produkt pachnie lekko czekoladowo-kakaowo  oraz ma kolor ciemnobrązowy z perłowymi drobinkami. 

Niestety, ale po użyciu wanna jest cała brudna niczym po farbowaniu włosów - na szczęście nie pozostawia trwałych plam.

No dobra, ale jak działanie? Szczerze powiedziawszy wg mnie nie jest to produkt, który można określić mianem kosmetyku profesjonalnego. Jego działanie nie różni się od większości szamponów ze sklepowych półek. Dokładnie oczyszcza skórę głowy, nie podrażnia, nie powoduje nadmiernego przetłuszczania włosów, ale też nie robi nic wielkiego z moimi włosami. Po jego użyciu mam wrażenie,że moje włosy robią się bardziej sianowate oraz brak im wygładzenia (na pewno powodem nie jest brak silikonów, ponieważ używam też innych szamponów bez silikonów i moje włosy są w o wiele lepszym stanie). Nie zauważyłam również, aby mój odcień włosów znacząco się zmienił -  jeżeli już to jest to zmiana zupełnie niezauważalna. Zapach nie utrzymuje się na włosach. 

Podsumowując - na pewno zużyje opakowanie do końca, ponieważ krzywdy mi nie zrobił, ale na pewno już nie skuszę się na niego ponownie.

Miałyście ten albo inny produkt z profesjonalnej linii Balea? Jak się sprawdził?

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz