czwartek, 4 lipca 2013

#51 Konkurencja dla Batiste? KMS California Hair Play makeover spray

Witajcie,
jak wiecie jestem wielką fanką suchego szamponu Batiste. Już nie raz ratował mi wygląd. Używam go nie tylko do odświeżenia włosów, ale również w tzw. "bad hair day", ponieważ daje niezły efekt uniesionych, gęstych włosów. W ostatnim czerwcowym pudełku ShinyBox klik otrzymałam miniaturę (75 ml) bardzo ciekawego produktu, który pomimo nazwy KMS California pochodzi z Australii, choć sama produkcja odbywa się w Austrii (zakręcone, prawda?)


Czy dorówna efektowi Batiste?


Co obiecuje producent?
suche oczyszczenie i odświeżenie fryzury
JAK DZIAŁA
Odświeża w jednej chwili. Absorbuje sebum i buduje objętość, by odświeżyć zmęczoną i całodzienną fryzurę. Idealny dla szybkiego odświeżenia fryzury oraz pomocny między myciem włosów.
JAK ZASTOSOWAĆ
Dobrze wstrząśnij. Rozpylaj 10-15 cm od nasady i działaj w tych miejscach, gdzie chcesz pozbyć się sebum. Rozpyl na środkową długość, by dodać objętości końcowej fryzurze.


Moja opinia:
Jeszcze dawno nie miałam tak okropnego produktu! Całe szczęście,że wcześniej trafiłam na Batiste, bo w przeciwnym razie w życiu nie zdecydowałabym się na kolejny suchy szampon. Ten produkt kompletnie nie działa. Używałam go na różne sposoby co najmniej czterokrotnie - rozpylałam z daleka, z bliska, mało, dużo...a jaki otrzymałam efekt? za każdym razem taki sam. Zero, kompletnie zero odświeżenia włosów - jak były nieświeże tak były w dalszym ciągu, a dodatkowo we włosach zostaje masa białych drobinek - wygląda to okropnie, niczym łupież albo nie wiadomo co. Za pierwszym razem musiałam z tym wyjść do sklepu i myślałam,że się schowam pod ziemię. Kolejne próby wykonywałam przed samym myciem włosów. Drobinki nie da się w żaden sposób usunąć, nawet po długim szczotkowaniu. I co najważniejsze co wspomniałam wcześniej - zupełnie nie działa. Bo po używać suchego szamponu skoro kompletnie nie odświeża włosów, a tylko pozostawia syf na włosach.
Jedyne plusy to ładne opakowanie i w miarę do zniesienia zapach coś a'la chemiczna gruszka;)
Cena również odstrasza - za pełny produkt o pojemności 250 ml musimy zapłacić ok. 85 zł.

Skład dla zainteresowanych


A oto efekt na włosach 


Miałyście ten produkt?Jak Wam się sprawdził?

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz