środa, 3 lipca 2013

#50 Lawendowa sól do kąpieli od The Secret Soap Store

Witajcie,
lubicie kąpiel z solą do kąpieli?ja do tej pory półki sklepowe z solą omijałam szerokim łukiem. Moja kąpiel musiała mieć przede wszystkim dużo piany i ładnie pachnieć. Sól w zupełności mi się z tym nie kojarzyła, a może dlatego,że do tej pory używałam jedynie sól kuchenną??;)
W ramach współpracy ze sklepem internetowym www.pl-uroda.pl otrzymałam lawendową sól do kąpieli. Pomimo tego,że do tej pory nie używałam tego typu produktów zdecydowałam się dać jej szanse. Szczegóły poniżej :)


Co obiecuje producent?
Naturalna sól do kąpieli stanowi źródło składników mineralnych niezbędnych dla organizmu. Kąpiel z dodatkiem soli działa odprężająco na organizm,regeneruje skórę pozostawiając ją miękką i przyjemną w dotyku. Zapach lawendy relaksująco i kojąco wpływa na zmysły.

Sól do kąpieli od The Secret Soap Store otrzymujemy w solidnej, plastikowej buteleczce o gramaturze 500g. Butelka jest przezroczysta i od razu można zobaczyć,że sól jest gruboziarnista - zupełnie inna niż sól, którą do tej pory widywałam na sklepowych półkach. Dodatkowo bardzo miłym zaskoczeniem dla mnie było to,że w buteleczce znajduje się również całkiem spora ilość płatków/gałązek lawendy. Zapach po otwarciu opakowania jest bardzo intensywny.

A jak zachowuje się po wsypaniu do wanny?
Sól jest gruboziarnista, dlatego też bardzo powoli się rozpuszcza. Jej zapach jest na prawdę mocny - czułam jej zapach przez całą kąpiel. Bardzo podobały mi się płatki lawendy wirujące w wodzie - kąpiele z tą solą kojarzyły mi się z kąpielą z kulą do kąpieli z płatkami passiflory - bardzo pozytywnie klik!
Sól ma świetny skład. Znajdziemy w niej tylko mineralną sól, substancję zapachową i lawendę.
Kąpiel z nią jest bardzo przyjemna, relaksująca nawet pomimo braku piany - a myślałam,ze nigdy się nie przekonam do kąpieli bez piany :D

Wiem,że nie wszystkim może się spodobać zapach lawendy - ja sama byłam jej przeciwniczką, zawsze kojarzyły mi się z molami;) Mimo wszystko bardzo szybko zaakceptowałam ten zapach. The Secret Soap Store produkuje również m.in. sól z białą herbatą, drzewem sandałowym oraz mandarynką.

Cena: ok.15 zł/500g (www.pl-uroda.pl)

Lubicie kąpiele z solą?

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz