poniedziałek, 1 lipca 2013

#49 Lipcowe nowości z DM i co z tym Yves Rocher???

Witajcie,
właśnie dorwałam kolejną ulotkę z DM 
nadszedł czas urlopowy więc może niejedna z Was będzie miała możliwość odwiedzić tę drogerie :)
polecam!























Ja wciąż zużywam moje zapasy z majowego haulu, ale jest parę rzeczy, które mnie zainteresowały:
- BALEA krem do rak z masłem shea i olejkiem arganowym w opakowaniu z pompką w sam raz na na biurko w pracy ;) ciekawa jestem jaki ma skład - 1,89 e
- Dermacol mleczko do ciała o zapachu arbuza - nie używam mleczek do ciała, ale jestem bardzo ciekawa tego zapachu :) - 3,29 e
- BALEA med szampon z 5% mocznikiem - mam z tej serii krem do rąk i jest świetny, ciekawa jestem jak mocznik sprawdziłby się na moich włosach - 2,09 e
- BALEA balsam do rąk z olejkiem monoi - uwielbiam zapach i właściwości tego olejku, również przygarnęłabym ;) - 1,15 e

------------------------------------

Dzisiaj jest pierwszy dzień miesiąca, więc zawsze o tej porze były nowa akcja promocyjna z Yves Rocher, tymczasem na ich stronie wciąż widoczna jest czerwcowa.Co jest?

Skusicie się na coś?

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz