niedziela, 30 czerwca 2013

#48 Projekt DENKO, czyli moje zużycia majowo-czerwcowe (I)

Witajcie,
w moim Projekcie DENKO


to pierwszy post tego typu na moim blogu, 
zdecydowałam, że będę je robić co dwa miesiące, 
dzisiejszy projekt denko dotyczy moich zużyć z miesiąca maj i czerwiec
sumiennie zbierałam przez ten czas puste opakowania
w wielkiej torbie papierowej z Douglasa;)

Anatomicals You need a blooming shower! your nose smells rose, body cleanser przyzwoity żel o przepięknym, różanym zapachu, więcej o nim tutaj
Palmolive Begamotka&Werbena żel pod prysznic  kolejne bardzo dobre myjadło, zapach kojarzy mi się z droższą wersją Werbenki z L'occitane , na rynku jest sporo żeli, które chcę wypróbować i wciąż dochodzą nowe,więc nie wiem czy kiedyś do niego wrócę. Tak czy siak POLECAM!


Johnson's Baby szampon do włosów dla dzieci, używałam tego szamponu wspólnie z synkiem kiedy chciałam odejść od szamponów z SLS, niestety, ale włosy po nim się plączą, są bardzo szorstkie, oklapnięte, szybciej się przetłuszczają. Więcej go już nie kupię ani dla siebie ani dla dziecka.
Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor odżywka do włosów jestem zakochana w tej odżywce, zużywam już kolejne opakowanie, więcej tutaj 
Farmona, Jantar Odżywka do włosów i skóry głowy skuszona recenzjami Blogerek zdecydowałam się zakupić tą wcierkę. Używałam sumiennie 3 tygodnie  i jedyne co mogę o niej powiedzieć to,że strasznie śmierdzi męskimi, kiepskimi perfumami:/  Gdy używałam ją wieczorem, rano moje włosy nadawały się tylko do związania w kitkę, strasznie tłuściła włosy i powodowała,że były takie sklejone.  Pomimo tej męczarni nie odnotowałam zwiększonego przyrostu włosów. Za to powiedziałam sobie,że nigdy więcej nie kupię żadnej wcierki. Sto razy bardziej wolę olejowanie, w szczególności kokosową Dabur Vatiką <3
Joanna,  Jedwab w płynie używałam tego jedwabiu bardzo rzadko, gdyż bałam się wysuszenia końcówek, po użyciu moje włosy nie różniły się zbytnio w wyglądzie, więc zdecydowałam,że nie będę już kupować kolejnego jedwabiu - tym bardziej,że zawierają wysuszający alkohol, który na dłuższą metę pogarsza wygląd naszych końcówek. Przerzuciłam się na naturalny olej monoi - nie wysusza, a do tego pięknie pachnie. Trzeba tylko umiejętnie nałożyć na końcówki, bo łatwo o efekt tłustych strąków.


Eveline - Hydra Expert 3x kwas hialuronowy bardzo dobry płyn micelarny, świetnie sobie radzi z makijażem oczu, nie szczypie, nawilża - na pewno do niego wrócę recenzja klik
Bioderma Sensibio H2O Płyn micelarny świetny produkt, niestety bardzo drogi. Jeśli jednak ktoś szuka dobrego micela, niezależnie od ceny to POLECAM!
Biotherm Aquasource Krem do twarzy bardzo dobry krem nawilżający, ze względu na cenę aktualnie nie wrócę do niego, może złapie go kiedyś w promocji - recenzja klik
Biotherm, Biosource Lotion Adoucissante tonik jak tonik, jak dla mnie żadna rewelacja - recenzja klik

Garnier Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu bardzo długo męczyłam to opakowanie,na drugim miejscu w składzie mamy parafinę, więcej nie kupię
Isana krem do rąk z masłem shea i kakao dobry krem nawilżający, nie pozostawiał lepkiego filmu, szybko się wchłaniał. Zapach średni, chemiczny. Skład nie powala.  Nie wrócę do niego, zresztą to była limitowana edycja i nie mam zielonego pojęcia czy jeszcze jest dostępny.
Catrice Ultimate moisture 010 Podkład do twarzy świetnie nawilżający podkład do twarzy, był bardzo trwały i dobrze krył Może nie pasować osobom, które lubią matowe wykończenie, gdyż ten podkład daje taki efekt "glow", ja go polubiłam. Aktualnie używam Bourjois, ale bardzo możliwe,że kiedyś do niego wrócę. 


Estetica Dermo Pharma+ Maska kompres 4D Intensywne nawilżenie i dotlenienie hydroodnowa komórkowa w zasadzie to zużyłam w tym miesiącu dwa opakowania tej maski - jedną kupiłam sama, a drugą dostałam w ShinyBox klik. Jest to maska w formie bawełnianej (?!) szmatki z wyciętymi otworami na oczy, dziurki w nosie i usta. Bardzo przyjemny zabieg, można poczuć się niczym w SPA :) w szczególności miła na upalne dni, ponieważ na początku przyjemnie chłodzi. Po zdjęciu czuć,że skóra jest nawilżona i wypoczęta.Niestety, efekt nie utrzymuje się długo. Nałożona wieczorem, rano wygląda jak zawsze. Według producenta można ją używać 2-3 razy w tygodniu i możliwe, że przy takiej częstotliwości efekt pozostawałby na dłużej. Jednak cena na coś takiego odstrasza - ok.6 zł/sztukę. Czy wrócę do niej?Raczej nie.
Balea Maseczka do twarzy Peel Off Głęboko oczyszczająca morelowo-oczarowa delikatnie oczyszczająca maseczka, przyjemnie pachnie i dobrze się ściąga po zastygnięciu, nie poczułam jednak efektu "wow",żeby kupić ją ponownie,
Balea Maseczka z aloesem i papaya aloes lubi uczulać i prawdopodobnie jestem na niego uczulona, gdyż po zmyciu miałam lekko zaczerwienione policzki, zalecam więc próbę na małym kawałku skóry, w szczególności powinni to zrobić wrażliwcy! 

Garnier Mineral Deodorant Invisible dezodorant w kulce, przyjemny zapach. Ochrona średnia, nie podrażnia po goleniu, bo nie zawiera alkoholu. Zawiera jednak aluminium - nie wrócę.
Clinique All about eyes krem do oczu, miałam wersję 5ml z GlossyBox. Ta pojemność pozwoliła mi jednak wydać opinie na temat tego produktu. Krem ma konsystencje żelu, chłodzi, trochu trudno się wchłania. Ja zazwyczaj po nałożeniu go pod oczy dawałam mu z 5 minut na wchłonięcie zanim nakładałam kolejne produkty na twarz. Producent obiecuje zmniejszenie opuchlizny i cieni pod oczami. Ja nie mam z tym problemu, dlatego takie efektu nie zauważyłam. Mógłby lepiej nawilżać,bo akurat tego potrzebuje moja skóra w pierwszej kolejności. Ponadto  jest mało wydajny przez to,że nie jest w tubce tylko w słoiczku. Wiem,że 15 ml produkt również jest w słoiczku i  kosztuje ok. 140 zł -  za tę cenę z całą pewnością bym go nie kupiła. Możliwe jednak,że dla osoby z cieniami pod oczami może się sprawdzić.


 Batiste Dry Shampoo dark&deep brown mój ulubieniec wśród suchych szamponów,  po użyciu produktu z czerwcowego ShinyBox wiem to już z całą pewnością -  więcej tu

....

uf!
i to już wszystko...
wreszcie mogę te "śmieci" wyrzucić do kosza:)

Jak Wam się podobają moje zużycia? Miałyście coś z tych produktów?

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz