piątek, 28 czerwca 2013

#47 Gazetka Rossmann 28.06 - 11.07.2013

Witajcie,
trochu mnie nie było ostatnio na Blogu, ale oczywiście nie zapomniałam o Was!
W ostatnim tygodniu miałam trochu obowiązków, pogoda się skiepściła i trudno było o dobre, wieczorne zdjęcia. Obiecuje jednak poprawę - mam w końcu trochu zaległych recenzji dla Was :)
Tymczasem przypomniałam sobie ,że to już pora na kolejną gazetkę Rossmanna i jak zwykle możecie ją  u mnie znaleźć na Blogu - wg mnie w chwili obecnej ta drogeria nie ma konkurencji, a przynajmniej w mojej okolicy.


Najnowsza gazetka nastraja nas do planowania zawartości urlopowej walizki ;) a przynajmniej ja od razu po jej przejrzeniu zaczęłam snuć plany o urlopie i co jeszcze muszę "koniecznie" ;) zakupić.

Na co zwróciłam uwagę?
- koniecznie muszę kupić  produkt ochronny do opalania dla mojego bąbla, myślę o kupnie czegoś w sprayu - będę musiała porównać ten z Nivea i SunOzone, bo między nimi 10 zł różnicy,
- mini produkty - pod tym względem Rossmann jest rewelacyjny. Nie znam drugiej takiej drogerii, która by była tak dobrze w nie wyposażona niezależnie od pory roku. Przy okazji można coś wypróbować :)
- w tej ulotce oferta kolorówki słabiutka, no ale w sumie w lecie zazwyczaj oszczędniej się maluje,
- ciekawa jestem tego żelu do mycia z Bourjois, właśnie denkuje żel z Avonu i rozglądam się za czymś nowym lub wrócę do płynu micelarnego z BeBeauty.

Na szczęście dla mojego portfela nic mnie specjalnie nie urzekło,mam jeszcze sporo zapasów, więc jedynym pilniejszym zakupem jest kosmetyk do opalania i żel do mycia twarzy. 


Wypatrzyłyście coś w nowej gazetce? Znacie może produkty do opalania z SunOzone ( w szczególności chodzi mi o spray)?

Pozdrawiam

Prześlij komentarz