wtorek, 18 czerwca 2013

#44 Urodzinowe pudełeczko Shinybox - czerwiec 2013

Witajcie,
skusiłam się...no musiałam się skusić na nowe pudełko Shinybox i już ;-)
zazwyczaj nie kupuje pudełeczek w ciemno, ale dobra promocja robi swoje i musiałam go kupić razem z efektem niespodzianki.

Już na pierwszy rzut oka miłe zaskoczenie - zmieniono białe, połyskliwe i źle otwierające się pudełko na śliczne, matowe pudełeczko w kolorach różu i brązu. Otwiera się równie dobrze jak u konkurencji;)


A w środku:


Tym razem mamy 5 produktów  + prezent pilniczek z polerkami

1. Organique, Odświeżający krem do stóp Hydramax&Tymianek Szałwia 
Produkt pełnowymiarowy 
Cena : 27,00 zł/ 75 ml

Bardzo lubię tę markę. Szkoda tylko,że jest to produkt do stóp, ponieważ przyznam szczerze,że do tej pory moje stopy były na szarym końcu, jeśli chodzi o pielęgnację - nie wiem, może z tym produktem się to zmieni lub podaruje go komuś. Na pierwszy rzut oka widzę,że ma parę fajnych ekstraktów w składzie, ale również parabeny. 

2. KMS California Hairplay makeover spray - spray odświeżający Miniatura 50 ml
Cena: 87,00 zł / 250 ml

Moim ulubionym suchym szamponem jest Batiste. Cieszę się jednak,że wypróbuje coś nowego. Ze względu na jego cenę nie sądzę,żebym się na niego skusiła w pełnym wymiarze.

3. Dermo Pharma Maska kompres 4D Produkt pełnowymiarowy 
Cena: 6, 99 zł/ 21 g

Miałam tą maseczkę, nawet tą samą wersję. Z chęcią spróbuję jej ponownie, ponieważ przyjemnie chłodzi - będzie jak znalazł na upały w tym tygodniu :) Miło,że producent zapakował produkt w woreczek z organzy - mała rzecz a cieszy.

4. Green Pharmacy Peeling do ciała Produkt pełnowymiarowy 
Cena: 16,00 zł / 300 ml

Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, chociaż wiem,że Green Pharmacy jest dosyć popularny wśród blogowiczek. Cieszę się,że dostałam wersję z cukrem, ponieważ nie lubię peelingów solnych, a widziałam u innych blogowiczek,że pojawiła się i ta wersja w pudełku Shiny. Zawiera parafinę, więc może zapychać pory. U osób z nieproblematyczną skórą z pewnością pozostawi przyjemny film na skórze.

5. Paese Szminka w płynie Manifesto Produkt pełnowymiarowy 
Cena: 17,90 zł / 6 ml

Nie miałam jeszcze pomadki w płynie. Dostałam kolor 903. Ciekawa jestem efektu i trwałości tego produktu.
Dodatkowo otrzymałam Voucher do sklepu Heppin.com w wysokości 25 zł oraz rabat - 5% do sklepu ekobieca.pl.

Reasumując jestem średnio zadowolona z tego pudełeczka.  Dla mnie najciekawszym produktem jest suchy szampon, który okazał się miniaturką. Sądzę,że jakbym wiedziała co w nim jest na pewno bym się na niego nie skusiła. Nie jest to oczywiście złe pudełeczko, na pewno nie jednej z Was się spodoba - po prostu nie do końca podpasowały mi te produkty.

A Wy co sądzicie o tym pudełeczku?

Pozdrawiam,

P.S Jeśli macie ochotę na pudełeczko to z lewej strony Bloga macie odnośnik bezpośrednio do strony Shinybox.
Prześlij komentarz