środa, 19 czerwca 2013

#45 Rozdanie u Emeraldbrush (II) 19.06-19.07.2013

Witajcie,
podczas ostatniego rozdania obiecałam Wam,że zorganizuje kolejne z okazji
setnego Obserwatora :)
ten dzień nadszedł szybciej niż przypuszczałam, dokładnie 12 czerwca
w związku z tym zapraszam wszystkich do mojego kolejnego rozdania


Nagrody:
Perfumy FM nr 142, 50 ml (odpowiednik Dior Addict)
peeling enzymatyczny Dermedic
złuszczający peeling do stóp Avon
Lusterko do torebki Elite Models
B.B.Cream Anna Lotan
wosk Yankee Candle  Sicilian Lemon
maseczka do twarzy Balea morelowo-oczarowa peel-of
maseczka do twarzy Balea z aloesem i papaya
próbka podkładu L'oreal Lasting Perfecion
próbka podkładu Chanel Perfection Lumiere


Zasady rozdania:
1. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga 
2.  Dodać mnie do kręgu Google+ (nieobowiązkowo),
3. Na swoim blogu umieścić banner lub notkę o moim rozdaniu,
4. Dokończyć zdanie: Moje kosmetyczne odkrycie roku to....
5. W komentarzu umieścić formularz zgłoszeniowy:

Obserwuję jako:
Dodałam do kręgu Google+ : tak/nie
Mail:
Umieściłam na swoim blogu:banner/notkę
Odpowiedź na pytanie:


Regulamin:

1. Fundatorem nagród jest autorka bloga Emerald Brush,
2. Nagrodą są kosmetyki opisane w części notki"nagrody" i widoczne na zdjęciu,
3. Rozdanie trwa od 19 czerwca do 19 lipca 2013 r. do 23:59. Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę,
4. Rozdanie zostanie przedłużone jeśli nie weźmie w nim udziału co najmniej 30 osób,
5. Koszty przesyłki pokrywam ja, ale tylko wyłącznie na terenie Polski. Osoby z zagranicy biorące udział w rozdaniu w razie wygranej same pokrywają koszty przesyłki,
6. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania,
7. Zwycięzca dostanie powiadomienia o wygranej na e-mail, który pozostawił w komentarzu pod tym postem,
8. Zwycięzca ma 7 dni od wysłania przeze mnie e-maila z informacją o wygranej na wysłanie mi adresu do wysyłki nagrody,
9. Jeśli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 7 dni od wysłania e-maila wybiorę kolejnego zwycięzcę, 
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych  (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Prześlij komentarz