poniedziałek, 17 czerwca 2013

#43 Ciasteczkowe słodkości z IKEI - coś dla świeczkowych łasuchów:)

Witajcie,
troszeczkę Was zaniedbałam, ale musicie mi wybaczyć - weekend wreszcie był z prawdziwą letnią pogodą i aż żal było nie skorzystać i siedzieć w domu.
W związku z tym jestem troszku do tyłu z notkami, wieczorne zdjęcia nijak mi wychodzą i generalnie brakuje mi na wszystko czasu - czy da się wydłużyć jakoś dobę? :(
W niedzielę byłam w Krakowie, a w drodze powrotnej wstąpiłam do IKEI.
Bardzo rzadko tam bywam, dlatego nawet nie wiedziałam,że znajdę tam tak wspaniale pachnące świece! jeżeli jesteście takimi świecowymi maniakami jak ja gorąco polecam tam zajrzeć. 
Miałam wiele wosków z Yankee Candle, ale żadne z nich nie pachniało tak obłędnie jak to cudo:

TINDRA LJUV


Coś wyjątkowego dla ciasteczkowych łasuchów:) czyli ciasto czekoladowe, creme brulee i duńskie ciasteczka.



Czas palenia 25 h 
Cena 9,99 zł / 3 szt.

Pierwsze wrażenie:
Wczoraj i dzisiaj wieczorem paliłam ciasto czekoladowe i muszę przyznać,że zapach jest przyjemnie wyczuwalny - może nie tak mocny i intensywny jak woski z YC, ale wyraźnie go czuć, w szczególności jak się wyjdzie i wejdzie do pomieszczenia;)
Jeśli będę zadowolona z tych świec na pewno dam Wam znać!
Ja jak na razie zakochałam się w tych zapachach i wciąż niucham te świece nawet jak są niezapalone:)

Miałyście świece z Ikei? Znacie jakieś inne świece o ciasteczkowych zapachach?

Pozdrawiam,

p.s. a w takim różowym koszyczku od wczoraj zamieszkały moje pędzle do makijażu


DOKUMENT,IKEA
Cena: 7,99 zł / 2 szt.

Prześlij komentarz