środa, 12 czerwca 2013

#41 Pachnąca kąpiel z The Secret Soap Store, Musująca kula do kąpieli Passiflora

Witajcie,
ostatnio pisałam Wam o otrzymaniu paru produktów do testów ze sklepu internetowego

Pierwszą rzeczą na którą rzuciłam się w mojej paczce była pachnąca - musująca kula do kąpieli :)
z firmy The Secret Soap Store. 
Ja otrzymałam wersję o zapachu Passiflory, ale wiem,że są też o zapachu: róży, czekolady,pomarańczy, i żurawiny.
Aktualnie wszystkie kule do kąpieli można kupić w cenie 8,50 zł klik

Kula zapakowana jest w uroczy niebieski woreczek z organzy opatrzonym etykietą z nazwą i składem produktu, natomiast sama kula jest zafoliowana.

Tak wygląda po rozpakowaniu:

Kula zawiera olej z pestek winogron, masło shea, olej z awocado oraz płatki kwiatu Passiflory  (Męczennica).


Po wrzuceniu do wody mocno musuje wydobywając z siebie cudowny zapach, olejki oraz całkiem sporą ilość płatków z kwiatu Passiflora. Ponadto zmieniła kolor wody na lekko żółty.


Muszę przyznać,że kąpiel z tą kulą jest na prawdę przyjemna. Ładnie pachnie oraz wyraźnie widać zawartość olejków w wodzie. Mimo to po kąpieli musiałam nawilżyć ciało balsamem.
Z pewnością jeszcze kiedyś skuszę się na tego umilacza kąpieli - zapewne jednak dopiero jesienną porą, gdyż w okresie letnim nie przepadam za długimi kąpielami, wolę szybki prysznic.

Kwiat Passiflora


Lubicie kule do kąpieli?

Pozdrawiam,

p.s. Podczas ostatniego rozdania obiecałam Wam,że jak "stuknie" setka obserwatorów Bloga zorganizuje kolejne rozdanie - setka minęła właśnie dzisiaj:) serdecznie dziękuję,że chcecie mnie odwiedzać
Wtedy jak to pisałam nawet przez myśl mi nie przeszło,że tak szybko do tego dojdzie.
Słowo się rzekło - jeszcze w tym tygodniu postaram się zrobić dla Was kolejne rozdanie!




Prześlij komentarz