poniedziałek, 10 czerwca 2013

#40 The Secret Soap Store - nowości w mojej łazience

Witajcie,
jak pewnie niektóre z Was zauważyły jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym
Sklep zajmuje się sprzedażą głównie naturalnych kosmetyków, dlatego z chęcią zdecydowałam się wypróbować produkty z ich oferty.

Aktualnie w sprzedaży mają kosmetyki takich marek jak:
-  Verona Products,
- Green Pharmacy,
- Celestin,
Mydlarnia Lavea,
- Scandia Cosmetics.

A oto co otrzymałam


- The Secret Soap Store, Sól do kąpieli Lawenda,
- The Secret Soap Store, Bio-mydło Żurawinowe na 100% soku owocowym,
- The Secret Soap Store, Musująca kula do kąpieli Passiflora,
- The Secret Soap Store, Muffinka - masło Shea do ciała i masażu, biała herbata, wyszczuplająca,
- The Secret Soap Store, Mydło z olejkiem arganowym i proteinami mleka koziego,
- próbka The Secret Soap Store, krem pomarańczowy do rąk z 20% masłem shea,

Jak widzicie większość produktów to kosmetyki do mycia ciała. Nie lubię mydła w kostce i w zasadzie go nie używam, ale zdecydowałam się spróbować - może akurat się przekonam do tych naturalnych mydełek.
Nie ukrywam,że na dzień dzisiejszy największą radość sprawiła mi muffinka, ponieważ bardzo lubię masło shea.

OK, zabieram się za testowanie .... gorąca kąpiel z musującą kulą już czeka;)

Miałyście coś z tych produktów?

Pozdrawiam,


Prześlij komentarz