niedziela, 2 czerwca 2013

#37 Tusz Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara

Witajcie,
podczas ostatniej akcji Rossmannowej - 40% 
skusiłam się na taniutki tusz do rzęs z Miss Sporty


Jego cena regularna to ok.12 zł, podczas promocji zapłaciłam za niego 7 zł z groszami
i jest to z pewnością mój najtańszy tusz do rzęs jaki miałam.

Tusz ma silikonową, wygiętą szczoteczkę, która nabiera odpowiednią ilość tuszu i świetnie rozdziela rzęsy.


Do tej pory używałam średniopółkowych tuszy - od Maybelline, Astor po L'oreala. Nie spodziewałam się cudów kupując ten tusz - ale muszę przyznać,że pozytywnie mnie ZASKOCZYŁ!

Zobaczcie same:


Tusz jest bardzo trwały, nie osypuje się, ale zarazem nie ma problemu z jego myciem,
wyraźnie wydłuża rzęsy i delikatnie pogrubia.
Szczoteczka jest bardzo wygodna i dobrze rozdziela rzęsy.

Ja lubię eksperymentować z tuszami do rzęs, ale jeśli chcecie w ciemno kupić niedrogi tusz gorąco polecam - nie zawiedziecie się.

Używałyście ten tusz do rzęs?A może jakiś inny z tej firmy?

Pozdrawiam,


Prześlij komentarz