sobota, 1 czerwca 2013

#36 Nowy miesiąc, nowe promocje - Yves Rocher i DM

Witajcie,
dzisiaj pierwszy dzień czerwca - pora na zapoznanie się z nowymi letnimi ofertami:)
na pierwszy ogień poszedł sklep internetowy Yves Rocher i sieć DM.

W Yves Rocher w tym miesiącu mamy takie oto prezenty:


Jeszcze nie wiadomo co kryje się pod nr 3 - jakaś różana świeżość o wartości 59 zł - czyżby ten produkt ?? - klik
mam perfumy z tej serii, które ubóstwiam, ale deo mnie nie kusi...
Poza tym wg mnie prezenty bez szału.

Pojawiła się również nowa limitowanka z Plaisirs Nature 

Mango i Marakuja


Owoce leśne


Kuszą mnie produkty z olejkiem Monoi (szampon-żel pod prysznic, nawilżająca mgiełka do ciała, suchy olejek etc. ), szkoda tylko,że prezenty w tym miesiącu nie są lepsze..


 ------------------------------------------

Nowa czerwcowa gazetka słowackiego DM.














Na razie nie planuję wyjazdu do DM w tym miesiącu - wciąż zużywam poprzednie zakupy:) a szamponów to chyba mam na pół roku;)

Jak Wam się podoba nowa oferta YR i DM?

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz