czwartek, 30 maja 2013

#34Malutki haul zakupowy z DM

Witajcie,
kolejny raz skusił mnie DM :)
Tym razem wybrałam się do Aquaparku klik w Popradzie na Słowacji.
Jak tylko zorientowałam się,że DM jest w tej miejscowości, wiedziałam,że nie może mnie tam zabraknąć:)
z racji tego,że dwa tygodnie wcześniej byłam w DM w Presovie kupiłam tylko parę rzeczy - w zasadzie same "włosowe"

Balea, Szampon do włosów farbowanych,Kokos i kwiat Tiare 1,29€/300 ml
Balea, Odżywka do włosów farbowanych, Kokos i kwiat Tiare, 1,19€/300 ml


Alverde, Szampon z Amarantusem, 2,29€/200 ml
Alverde, Odżywka z Amarantusem 2,59€/200 ml


 Balea, Szampon do włosów brązowych,1,69€/250 ml


 Balea, woda termalna 1,29€/75 ml


DenkMit, zapach Kaszmir i Wanilia, 1,79€/159 ml


Ponadto ponownie kupiłam szampon i odżywkę Granat + ekstrakt z pereł, ponieważ używam i uwielbiam! Recenzja tych produktów wkrótce na moim Blogu:)

Miałyście któryś z tych produktów?Co polecacie z DM?

Pozdrawiam,


Prześlij komentarz