czwartek, 23 maja 2013

#29 Ulubieniec blogerek w super cenie + szybki zakup w Rossmann-ie

Witajcie,
dzisiaj krótki wpis na temat produktów, które dzisiaj niepostrzeżenie wpadły do mojego koszyka:)

 W Real-u aktualnie jest promocja na produkty Garnier Ultra Doux (szampony i odżywka)
8,99zł + drugi produkt za 1 grosz 
Nie miałam jeszcze żadnej odżywki z Garniera, ale czytałam już wiele pozytywnych opinii blogerek o tej z olejkiem awokado i masłem karite.


No i weszłam....weszłam do Rossmanna, nie mogłam się oprzeć akcji - 40%, chociaż szafki łazienkowe i kosmetyczki pękają w szwach. Skusiłam się na rozświetlacz L'oreal Touche Magique w kolorze 1-2 Ivory Beige
Zapłaciłam za niego 30,79 zł, a jego pierwotna cena to ponad 50 zł.


Poza tym do koszyka wskoczyła świeczka Air Wick Multicolor przeceniona z 17,99 zł na 12,99 zł


Co myślicie o tej odżywce z Garniera? Szalałyście dzisiaj w Rossmannie?

Pozdrawiam,

P.S Przy okazji przypominam o moim rozdaniu - zabawa kończy się  w sobotę:) Zapraszam
klik

Prześlij komentarz