środa, 15 maja 2013

#24 Ulubione świece zapachowe mężczyzn!!???

Witajcie,
jak wiecie uwielbiam świece zapachowe. Moim głównym faworytem jest firma Yankee Candle, która produkuje bardzo szeroką gamę zapachów oraz co kwartał wypuszcza na rynek nowe zapachy. Ostatnio moim ulubionym zapachem ze świec Yankee Candle jest Wild Passion Fruit, czyli egzotyczna passiflora w połączeniu z mandarynką i melonem. Idealny zapach na coraz cieplejsze wieczory.Zapach trochu przypomina mi zapach kwaśnych cukrowych żelków <3


W zeszłym tygodniu Yankee Candle wypuściło na rynek amerykański męską kolekcję zapachów. Nawet przez myśl mi nie przeszło,że to mogą być TAKIE zapachy....spójrzcie same:)


MMM,Bacon - Niezaprzeczalnie przepyszny aromat skwierczącego bekonu,
Movie Night - Nie ma znaczenia w co grasz...kuszący aromat świeżego popcornu z masłem,
First Down - To połączenie pomarańczy, paczuli, wetiweru i skóry jest tak ekscytujące jak dzień gry,
Riding Mower - Gorący, słoneczny dzień. Chłodny wiatr. I intensywnie letni zapach świeżo skoszonej trawy,
Man Town - Ucieczka do jaskini człowieka z tą męską mieszanką przypraw, drewna i piżma.

Z tego co się zorientowałam świeczki cieszą się dużym zainteresowaniem w USA - w szczególności świeca o zapachu bekonu. Ja nie wyobrażam sobie palić w salonie czy gdziekolwiek indziej świece o tym zapachu. Przecież zazwyczaj izoluje się zapachy kuchenne i mnie np. bardzo denerwuje zapach jedzenia w innych pomieszczeniach niż kuchnia. Oprócz świec dostępne są również zapachy do samochodu..brrrrr....

Co myślicie o takich zapachach?:)

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz