poniedziałek, 13 maja 2013

#22 Szok-wiadomość dla fanów AUSSIE!!

Witajcie,
dzisiaj wpadam z krótką notką, ale JA meeega fanka odżywki Aussie musiałam podzielić się z Wami tą zaj.....istą wiadomością - marka Aussie dostępna jest w Rossmannie :) Nie byłam w nim z 2 tygodnie, wchodzę dzisiaj i o mało nie padłam jak zobaczyłam na półce odżywki 3 Minute Miracle oraz inne produkty. Ceny 27,99 - 29,99zł. Jeśli ktoś jeszcze nie zna tych produktów, a nie chce wydawać w ciemno 30 zł można kupić miniaturki w cenie ok. 12 zł . Z miniatur widziałam:
- odżywka 3 Minute Miracle,
- odżywka Miracle Most,
- szampon Miracle Most.


A oto cała gama produktów dostępna w Rossmannie:



Dzisiaj nic nie kupiłam z Aussie, bo tydzień temu kupiłam odżywkę 3 Minute Miracle w DM. Jak zużyję aktualne zapasy szamponowe wezmę się za szampony Aussie - już nie mogę się doczekać:)

A Wy miałyście jakieś produkty z Aussie?

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz