niedziela, 12 maja 2013

#21 Godny następca micelka z Biedronki???Moja propozycja...

Witajcie,
właśnie dociera do mnie burza - cudownie:/ 
mam nadzieję,że zdążę przedstawić Wam jeden z moich ulubionych płynów micelarnych. 
Całkiem niedawno w blogowym światku rozeszła się niepokojąca wiadomość  wycofaniu ze sklepów Biedronki płynu micelarnego BeBeauty.
Ja również go miałam i używałam, aczkolwiek ulubieńcem moim nie został. Ostatnio testuję różne micele, ale jest jeden do którego wciąż wracam
 i wiem,że mnie nigdy nie zawiedzie.
Jest to płyn micelarny z firmy Eveline - Hydra Expert 3x kwas hialuronowy.


Na dzień dzisiejszy zużyłam już z 5 opakowań tego micelka o pojemności 250 ml i uważam,że jest po prostu GENIALNY! Widoczny na zdjęciu płyn pochodzi z Biedronki i tam całkiem niedawno można było go kupić w specjalnej pojemności 100 ml za 4,99 zł. 

Co obiecuje producent:
Płyn micelarny dzięki swojej lekkiej formule bogatej w składniki nawilżające i łagodzące daje uczucie natychmiastowego ukojenia skóry. Zawiera micele,kwas hialuronowy, algi laminaria, kompleks witamin A+E+F, D-Panthenol, ekstrakt z orchidei.

Moja opinia:
Świetnie oczyszcza twarz, rzeczywiście nawilża, nie szczypie w oczy, idealnie nadaje się do zmycia makijażu, ma bardzo delikatny i przyjemny zapach, nie zapycha porów, jest wydajny. Jedynym minusem jest jego opakowanie, wprawdzie jest bardzo ergonomiczne (oceniam wersję 250 ml), ale ma bardzo słabe wieczko, które po spotkaniu z kafelkami odpadło:/  Jednak wybaczam mu to za jego działanie i cenę.

Cena: ok. 11 zł/ 250 ml

Skład:


W składzie mamy na drugim miejscu kwas hialuronowy,następnie nawilżającą glicerynę, ekstrakt z orchidei,ekstrakt z alg laminaria, hydrolizat kolagenu, hydrolizat elastyny, substancje o działaniu antyoksydacyjnym czyli witaminę E,witaminę A, kwas linolowy należący do grupy witaminy F.

Kupimy go w prawie każdej drogerii i supermarkecie w pojemności 250 ml. 
Dostępne są również dwie inne wersje - miałam tą różową i również polecam!




Używałyście płyn micelarny z Biedronki?Znalazłyście jego następce?A może macie inny ulubiony płyn micelarny?Chętnie poznam Wasze opinie.

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz