sobota, 11 maja 2013

#20 Rozdanie u EmeraldBrush

Witajcie,
dzisiaj miałam bardzo leeeniwy dzień - w końcu sobota:) słoneczko, leżaczek i wieczorne grillowanie - booooskoooo.....Wy też leniuchowałyście?

A teraz chciałabym podziękować Wam za to,że  mnie odwiedzacie i liczba tych osób wciąż rośnie:)
nawet nie wyobrażacie sobie jaką przyjemność mi tym sprawiacie.
Wczoraj stuknęło okrągłe 2 000 wyświetleń,
cieszę się bardzo - DZIĘKUJĘ!!

W związku z tym przygotowałam dla Was małe rozdanie :)


Nagrody:
1. Mleczko nawilżające opóźniające odrastanie włosków, Yves Rocher
2. Krem do rąk o zapachu owoców leśnych, Balea
3. Szampon dodający objętości Wiśnia i jaśmin, Balea
4. Mleczko do ciała jeżynowe, Yves Rocher
5. Żel do ciała i szampon 2w1 Thierry Mugler 
(dwa takie same produkty,na zdjęciu tylko jeden, bo już nie było miejsca;))
6. Body lotion Thierry Mugler
7. Sól do kąpieli Thierry Mugler

Zasady rozdania:
1. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga,
2. Na swoim blogu umieścić banner lub notkę o moim rozdaniu,
3. Odpowiedzieć na pytanie: Mój sposób na piękne włosy to....
4. W komentarzu umieścić formularz zgłoszeniowy:
Obserwuję jako:
Mail:
Umieściłam na swoim blogu:banner/notkę
Odpowiedź na pytanie:

Regulamin:
1. Fundatorem nagród jest autorka bloga Emerald Brush,
2. Nagrodą są kosmetyki opisane w części notki"nagrody" i widoczne na zdjęciu,
3. Rozdanie trwa od 11 maja do 25 maja 2013 r. do 23:59. Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę,
4. Rozdanie zostanie przedłużone jeśli nie weźmie w nim udziału co najmniej 30 osób,
5. Koszty przesyłki pokrywam ja, ale tylko na terenie Polski. Osoby z zagranicy biorące udział w rozdaniu w razie wygranej same pokrywają koszty przesyłki,
6. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu,
7. Zwycięzca dostanie powiadomienie o wygranej na e-mail, który pozostawił w komentarzu pod postem konkursowym.
8. Zwycięzca ma 7 dni od wysłania przeze mnie e-maila z informacją o wygranej, na wysłanie mi adresu do wysyłki nagrody.
9. Jeśli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 7 dni od wysłania e-maila wybiorę kolejnego. 
10.Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Jest to moje pierwsze rozdanie, więc byłoby mi miło, gdyby cieszyło się zainteresowaniem 
z Waszej strony.
Zapraszam Was do udziału!!!

Pozdrawiam,


Prześlij komentarz