środa, 8 maja 2013

#17 Gazetka Rossmann 10.05-22.05

Witajcie,
ale ten czas szybko mija...dopiero pokazywałam Wam gazetkę z Rossmanna, a tu już czas na kolejną - ważna od najbliższego piątku :)

Zobaczmy zatem co tym razem zrujnuje nam porfele;)

 

Moją uwagę zwróciły następujące produkty:
- Żel do golenia, Gilette Satin Care - na prawdę świetny produkt. Mam wersję złotą z Olay od Glossybox i muszę przyznać,że lepszego żelu do nóg nie miałam. Ma cudowny zapach, turkusowy kolor, który szybko zamienia się w przyjemną piankę. Maszynka wręcz ślizga się po moich nogach. Ja jeszcze swoją mam, ale kto jej nie zna, a jest na kupnie czegoś do golenia - polecam!
- róż Bourjois - przedłużyli czas promocji na ten róż o kolejną gazetkę, fajnie, bo jeszcze nie zdążyłam dokupić sobie jakiegoś nowego kolorku. Świetny produkt!
- tusz Maybelline -mam tę wersję The Colossal Volum' Express (na zdjęciu ten żółty z panterką) i na prawdę bardzo dobry tusz. Mój ulubieniec ostatnich tygodni .
- płyn micelarny Eveline -  uwielbiam ten płyn (w szczególności tę niebieską wersję), dobrze zmywa nawet mocny makijaż, odświeża, pięknie pachnie.Czego mogę chcieć więcej?
- diamentowa odżywka do paznokci Eveline - super odżywka. Dzięki niej udaje mi się zapuścić moje paznokcie. Paznokcie szybciej rosną, nie łamią się i pięknie lśnią:)
Pamiętajcie,że producent wypuścił na rynek dwie wersje odżywek - "8 w 1" oraz właśnie"diamentową", które mają identyczny skład, więc nie kupujcie przypadkiem dwóch na raz licząc na różny efekt. 



- płyn do higieny intymnej Facelle - świetny jako płyn do higieny intymnej, jak i również polecany do mycia całego ciała. Idealnie nadaje się również do delikatnego mycia włosów, gdyż nie zawiera SLS.

A może widzicie tu też jakieś inne perełki w przystępnej cenie?

Pozdrawiam,


Prześlij komentarz