niedziela, 5 maja 2013

#15 Nominacja do Liebster Award (edit)

Witajcie,
zostałam nominowana przez blogowiczkę Marsh mallow oraz Just in Time do Liebster Award. Dziękuję!
Tutaj link do ich blogów klik i klik

Zasady nominacji:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (do 200), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania do mnie od Marsh mallow:
1. Co sprawia Wam najwięcej radości w życiu?
Najwięcej radości sprawia mi wywoływanie uśmiechu na twarzy mojego synka.
2. Dlaczego akurat blog?
Blog dlatego, że nie vlog;) Trudno byłoby mi się całkiem uzewnętrznić prowadząc kanał na youtubie (może kiedyś się odważę). Blog zachowuje chociaż minimalną anonimowość.
3. Bez czego nie wyobrażacie sobie życie?
Nie wyobrażam sobie życia bez rodziny.
4 .Ukochany kosmetyk?
Bardzo trudno zdecydować się na ten jeden jedyny...ale skoro już muszę to wybieram olejek Migdał i papaya z Alterry.
5. Czego spodziewacie się po prowadzeniu bloga?
Nie spodziewam się niczego wielkiego. Nawet nie marzy mi się dorównać w 1/10 do "wielkich" tego blogowego światka. Chciałabym jednak mieć paru czytelników i poznać inne ciekawe blogi.
6. Wasza ulubiona firma kosmetyczna?
Lubię firmę ALTERRA, bo ma tanie, naturalne kosmetyki.
7. Gdzie planujecie spędzić wakacje?
Nie zaplanowałam jeszcze nadchodzących wakacji - nie wiem w którym miesiącu wezmę sobie przynajmniej 2 tygodniowy urlop, ani w jakie miejsce pojadę z moją rodziną...co roku marzę o wakacjach gdzieś daleko stąd.Może w tym roku się doczekam.
8. Ukochana książka?
Kucharska ;)
9. Jeśli lubicie oglądać seriale to który najbardziej?
Raczej nie oglądam seriali. Staram się nie wciągać w żaden film, bo zazwyczaj mój telewizor okupują dwaj faceci - mały facet ogląda bajki, a duży facet szuka mrówek na murawie;) Na mnie już miejsca nie ma;( Zazwyczaj oglądam programy na IPLA lub TVNPlayer. Ostatnio z seriali oglądam  Przyjaciółki.
10. Kosmetyk który zabierzecie na bezludna wyspę?
Jeśli to miałby być tylko jeden kosmetyk to bym wzięła Żel do higieny intymnej Facelle :) Bo można nim myć całe ciało i włosy:)
11. Znana osoba, którą podziwiacie?
Nie ma takiej osoby, więc nie chcę tutaj tworzyć jakiś dziwnych teorii.

Pytania do mnie od Just in time:
1. Kraj, który najbardziej chciałabyś zwiedzić?
Włochy
2. Jeden kosmetyk do makijażu bez którego nie możesz się obyć?
Tusz do rzęs
3. Założyłaś blog ponieważ...
Miałam taką ochotę:P
4. Ulubiona nuta zapachowa/zapach?
Wanilia
5. Ulubiony film?
Komedie Bareji
6. Podkreślone oczy czy usta?
Podkreślone oczy
7. Kosmetyk wszech czasów dla Ciebie?
Olejek do ciała Migdał i papaya, Alterra
8. Zajęcie przy którym się relaksujesz?
Kąpiel w gorącej wodzie z pianą bez limitu czasowego ;)
9. Gwar metropolii czy sielanka i spokój na prowincji?
Gwar metropolii
10. Co sprawia,że pojawia się uśmiech na Twojej twarzy?
Aktualnie najczęściej mnie rozśmiesza synek przekręcając różne słowa
11. Jakie programy najbardziej lubisz oglądać w telewizji?
Urodowe i kulinarne

Moje nominacje:
Pytania do Was:
1.  Od kiedy prowadzisz bloga i dlaczego go założyłaś?
2.  Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga?
3.  Piosenka, którą najchętniej słuchasz w tym miesiącu?
4.  Jaki jest Twój ulubiony cytat?
5.  Czy zdarza Ci się iść spać w makijażu?
6.  Czego nie lubisz jeść?
7.  Ulubiony blog i vlog?
8.  Jaki aktualny trend w modzie uważasz za totalny obciach?
9.  Jak dbasz o figurę?
10.  Reklama telewizyjna,która działa Ci na nerwy?
11.  Co najbardziej lubisz czytać na innych blogach?

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz