sobota, 4 maja 2013

#14 Haul zakupowy w DM

Witajcie,
zamieszczam obiecane zdjęcia z wczorajszego haulu w słowackim DM:)

Szampony:
BALEA Szampon do codziennego stosowania malinowy (0,65 ),
BALEA miniatura - szampon dodający objętości Wiśnia i jaśmin,
BALEA Szampon nabłyszczający Figa i ekstrakt z pereł (0,65 ),


Odżywki do włosów:
BALEA Odżywka nabłyszczająca Figa i ekstrakt z pereł (0,65 ),
moja ukochana AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE (6,99 ) pisałam już o niej w moich ulubieńcach klik,


Żel pod prysznic
BALEA YOUNG Czekoladowy żel pod prysznic Sweet Wonderland (0,99 ),


Maseczki do twarzy
BALEA Maseczka do twarzy Peel Off Głęboko oczyszczająca morelowo-oczarowa (0,79 ),
BALEA Maseczka z aloesem i papaya (0,79 ),
BALEA Maseczka z ekstraktem fig (0,79 ),
BALEA Maseczka z mocznikiem (1,95 ),


Olejek do ciała
ALVERDE Olejek do ciała z paczulą i czarną porzeczką (4,19 ),


Kremy do rąk
BALEA Krem do rąk o zapachu owoców leśnych (1,59 ),
BALEA Krem do rąk z 5% mocznikiem (1,99 ),
ESSENCE Krem do rąk Karmel w gorącej czekoladzie (1,59 ),


Stylizacja włosów
BALEA Puder do włosów zwiększający objętość (2,29 ).


Dopiero podczas pisania tego posta zorientowałam się,że kupiłam głównie produkty marki BALEA. Stałam przed półką z ALVERDE, ale dostałam tam takiego oczopląsu,że skusiłam się tylko na sławny olejek porzeczkowy. Wczoraj przeglądałam blogi i posty na temat produktów z DM i wyczytałam,że podobno olejek porzeczkowy jest już wycofany, a na jego miejsce jest kokosowy z trochę gorszym składem. Dziwne troszku, bo ja widziałam jeszcze całkiem sporą ilość porzeczkowych na półce.Kokosowy olejek również widziałam,ale rzeczywiście miał o wiele mniej olejków w składzie. Muszę się Wam przyznać,że spędziłam tam strasznie dużo czasu i generalnie musiałam wyglądać tam śmiesznie, bo najpierw stałam przy żelach pod prysznic z BALEA i niuchałam każdy po kolei, a później kwitłam przy półce z ALVERDE i analizowałam wszystkie możliwe INCI ;) wyglądałam na nieźle nawiedzoną :P Teraz czas na testowanie. Jak poznam lepiej te produkty na pewno coś o nich napiszę.

Miałyście coś z tych kosmetyków?Co warto kupić w DM? (pytanie troszku spóźnione, ale chętnie poznam opinie na przyszłość)

Pozdrawiam,

P.S Parę produktów kupiłam w kilku sztukach i mam zamiar przeprowadzić konkurs/rozdanie na moim blogu i zwycięzców nagrodzić produktami z DM. Muszę tylko przemyśleć sprawę jak się do tego zabrać...
Prześlij komentarz