piątek, 3 maja 2013

#13 Zapowiedź - haul zakupowy z drogerii DM

Witajcie,
Znacie drogerie DM? DM Drogerie Markt to niemiecka sieć drogerii mająca swe sklepy na terenie Niemiec, Austrii, Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Słowenii, Bośni i Hercegowiny oraz Serbii.
Dzisiaj właśnie szalałam w słowackim DM :) Byłam tam pierwszy raz, ale już wiem,że nie ostatni:) 
Zakupy udane, mężu stwierdził,że mam w reklamówce z 5 kg pierdółek;) I dobrze... zapasy na jakiś czas zrobione. Jutro zrobię zdjęcia i opiszę Wam te cudeńka w szczegółach.


Jadąc tam nie miałam dokładnego planu co chce kupić, a napisy na opakowaniach w języku słowackim i niemieckim nie ułatwiały sprawę.Spędziłam tam mnóstwo czasu, ale jakoś dałam radę wybrać coś z tego ogromu produktów. Głównie skupiłam się na linii Balea i Alverde, ponieważ  to właśnie z nich słynie ta sieciówka. Chciałam jeszcze kupić szminki z p2, ale nie było w ogóle tej firmy - czyżby wycofali?Zamiast tego widziałam szafę z kosmetykami kolorowymi SHE, nie znam tego i w sumie nie wiedziałam czy warto coś brać.
Dobra, dzisiaj padam już na ryjek.

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz