niedziela, 14 kwietnia 2013

#7 L'oreal Elseve Nutri-Gloss Cristal - mój ulubieniec :)

Witajcie, 
wreszcie zaczynam czuć wiosnę!! cudownie....za niedługo zacznę porządkować mój balkonowy ogródek-już się cieszę na samą myśl:)
Tymczasem chciałabym Wam przedstawić jeden z moich ulubionych szamponów. Wiem,że generalnie w blogowym środowisku panuje mania na naturalne kosmetyki, a firmy kosmetyczne się prześcigają we wszystkim co BIO, bez konserwantów itp. Tymczasem ja po przetestowaniu paru tych naturalnych kosmetyków stwierdziłam,że wcale nie koniecznie robią mi efekt "wow" przede wszystkim na włosach, a dodatkowo mi najzwyczajniej śmierdzą. Wiem,że teraz odezwie się grono zagorzałych zwolenników kosmetyków naturalnych, ale serio parę razy już "przejechałam" się na naturalnych produktach. Jednak do rzeczy. Miałam już parę drogeryjnych szamponów z L'oreala. Żaden mnie nie zachwycił. Na ten trafiłam przypadkowo w Biedronce, skończył mi się akurat szampon i musiałam coś kupić.  Zdecydowałam się na ten, bo generalnie mam świra na punkcie błyszczących włosów, a producent zaleca je dla włosów pozbawionych blasku. I tak się polubiliśmy do tego stopnia, że to moje 2-gie opakowanie.
Co obiecuje producent:
Szampon upiększający Elseve Nutri - Gloss Cristal do włosów długich, pozbawionych blasku, normalnych lub cienkich. Sekret lekkości i kryształowego blasku. Linia Nutri - Gloss Cristal, dzięki wzbogaconej perłą i mikro-kryształami formule, przywraca włosom i aksamitną miękkość i zdrowy połysk na całej długości. Włosy zyskują niesamowitą lekkość i kryształowy blask.
Moja opinia:
Szampon ma słodkie, różowe opakowanie oraz zawiera brokatowe drobinki. Drobinki te raczej mają tylko ładnie wyglądać w opakowaniu, ponieważ nie zauważyłam,żeby zostawały na włosach po spłukaniu szamponu.

Szampon nie obciąża włosów, pięknie nabłyszcza włosy jakbyśmy użyły jeszcze jakiegoś dodatkowego produktu . Zdarza mi się umyć włosy bez użycia odżywki i nie mam problemu z rozczesaniem. Podczas mycia, moje włosy były w dotyku tak gładziutkie, jakbym nałożyła na nie jedwab. Dobrze oczyszcza włosy z zanieczyszczeń i  zmywa oleje. Jest wydajny, bo już niewielka kropla sprawia, że robi się dużo piany. Włosy wyglądają świeżo i spokojnie mogę je myć co 3-eci dzień (przy drobnej pomocy szamponu Batiste;)). Jestem na prawdę miło zaskoczona,ponieważ zazwyczaj jak kupowałam szampony nabłyszczające to nie byłam z nich zadowolona. Włosy po ich użyciu bardzo szybko się przetłuszczały, w szczególności jeśli myłam non stop jednym szamponem. Myślę,że ten szampon zagości w mojej łazience na dłużej:) Polecam.
Skład:
Koszt ok.9 zł /300 ml(Biedronka)


Pozdrawiam,

Prześlij komentarz