wtorek, 9 kwietnia 2013

#5 Anatomicals - you need a blooming shower !

Witajcie,
w marcowym Glossybox-ie otrzymałam całkiem przyjemny żel pod prysznic ANATOMICALS - you need a blooming shower! Na początku bardzo żałowałam,że nie udało mi się dostać masełka z Body Shop-u. Wstyd przyznać, ale do tej pory nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z BS - chociaż będąc w sklepie uwiódł mnie zapach Chocomania. No, ale jakże mogłoby być inaczej dla takiego czekoladowego maniaka jak ja:) 
A oto jak się prezentuje produkt z Glossybox:

Opakowanie jest genialne. Kolor bardzo żywy i cukierkowy, ale przez to zwraca na siebie uwagę w mojej łazience. W Glossyboxie dostajemy 150 ml tego produkty, natomiast pełny produkt to 300ml i kosztuje 17,90zł (taka jest oficjalna cena na stronie www.anatomicals.pl, natomiast Glossybox podaje cenę 30zł, nie wiem skąd ta rozbieżność) - a więc wartość miniaturki to 9zł.  W zasadzie trudno powiedzieć,że to miniaturka, bo to całkiem spora ilość żelu. 
Żel  ma piękny zapach róży i jaśminu. Jeśli ktoś nie lubi zapachu róży, to nie żel dla niego...zapach jest tu bardzo wyraźny i rzeczywiście bardzo różany. Konsystencja rzadkiej, bladoróżowej galaretki, przelewa się niestety przez ręce i ucieka z nich.Przez to jest mało wydajny, ponieważ muszę parę razy aplikować żel na ręce lub bezpośrednio na ciało.
Żel zmył brud :P , nie wysuszył mojej skóry, pięknie pachniał podczas kąpieli i...na tym koniec. Zapach znika wraz z zamknięciem opakowania.A szkoda, bo gdyby utrzymywałby się dłużej na ciele byłabym przeszczęśliwa!
Dla zainteresowanych skład:
Żel zawiera SLeS, nie ma parabenów, natomiast sam ektrakt jaśminowy znajduje się dopiero po perfumach,niestety...

Czy kupię?Nie sądzę - cena odstrasza, dostępność jak na razie również. Podoba mi się jedynie zapach i opakowanie,a to za mało. Akurat jeżeli chodzi o żele pod prysznic, to jestem w stanie wydać na nie 10zł max. Myślę,że jeśli zapragnę zapachu róży to z tego co kojarzę to m.in.  Palmolive posiada w swojej ofercie żel pod prysznic Róża damasceńska i piżmo (8zł/250ml). Nie wiem tylko jak się zachowuje ten zapach piżma w tym produkcie. Uwielbiam za to z  tej linii żel Werbena i Bergamotka. Odkąd dostałam w Glossybox-ie żel pod prysznic L'occitane o zapachu werbeny pokochałam ten zapach:)  Ten żel z Palmolive łudząco podobny jest do tego z L'occitane, a cena dużo, dużo niższa :)

Żele pod prysznic, Palmolive
Od lewej: Bergamotka i Werbena, Róża Damasceńska i Piżmo, Lawenda i Rumianek


źródło


Żel pod prysznic, L'occitane - Werbena

Pozdrawiam,
Prześlij komentarz