niedziela, 7 kwietnia 2013

#4 Wiosno przybywaj!! siłownia i moje ulubione blogi o ćwiczeniach

Źródło
Witajcie,
nie wiem jak u Was, ale u mnie na południu Polski wiosny wciąż nie widać:/ ta cała szaruga za oknem zaczyna mnie wkurzać, już nie wspominając o niskich temperaturach i tonach ubrań, które codziennie trzeba na siebie włożyć. Szczerze powiedziawszy moje przygotowania do wiosny i lata zaczęły się już jakiś czas temu - jeszcze w lutym, gdy zapisałam się na siłownie. Niestety, ale moja figura po ciąży daleka jest do ideału. Tak na prawdę nigdy nie była idealna. Uwielbiam jeść, smakować nowe potrawy i jestem ogromnym łasuchem czekoladowym. Do tego wszystkiego przyczynił się totalny brak ruchu i ogólna niechęć do uprawiania jakiegokolwiek sportu. Przez większość mojego życia dosłownie "bałam się spocić" ;) Ale w końcu powiedziałam sobie dość! Chcę wrócić do wagi sprzed ciąży. Myślę,że nie oczekuje zbyt wiele. Wiadomo,że kulturystką nie będę, bo wiem,że nawet nie mam tyle samozaparcia,żeby osiągnąć coś więcej niż spalenie tych 5-7kg. Ba...nawet to wydaje mi się małorealne:/ 
Mój trening polega na ćwiczeniach aerobowych i siłowych. Chodzę na siłownię 4 razy w tygodniu i spędzam tam ok. 1,5h czasu. Oprócz tego staram się jeść 5 posiłków dziennie w regularnych odstępach czasu, jem pierwszy posiłek ok.1h po wstaniu (zazwyczaj jogurt z płatkami owsianymi),ograniczyłam słodycze,chipsy,fast foody, ziemniaki i pieczywo. Aktualnie nie jem w ogóle białego pieczywa, a zamieniłam go na pieczywo z mąki żytniej. Zdaję sobie sprawę,że mogłabym jeszcze bardziej zmienić mój jadłospis, ale wiem,że jeśli od razu narzucę sobie zbyt restrykcyjną dietę,to bardzo szybko się zniechęcę. Dlatego też chcę małymi "kroczkami" odstawiać pewne produkty lub wprowadzać nowe, zdrowsze. Dla mojego dotychczasowego stylu życia to i tak ogromna zmiana.
Gdy rozpoczęłam moją przygodę z siłownią byłam totalnie zielona w tym temacie. Zaczęłam więc szukać w sieci jakiś informacji na temat ćwiczeń dla kobiet. W ten sposób trafiłam na Blogi, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Przyznam szczerze, że bardzo często je odwiedzam i na prawdę wiele mnie nauczyły - w zasadzie od podstaw. Dlatego dziewczyny, jeśli jeszcze wahacie się czy siłownia jest dla Was gorąco zachęcam Was do odwiedzenia tych Blogów i do zapoznania się z tematem. Na prawdę warto! W końcu wiosna tuż, tuż.....




Pozdrawiam,

Prześlij komentarz