sobota, 27 kwietnia 2013

#12 Haul zakupowy, czyli paczka z Yves Rocher

Hej,
wreszcie dotarła do mnie przesyłka z Yves Rocher. Dwa tygodnie temu dostałam newsletter z rewelacyjną ofertą i aż żal było nie skorzystać. A przynajmniej dla takiego zakupoholika jak ja:D


Na całe zakupy można było dostać rabat -50%, darmową dostawę oraz prezenty, które są uzależnione od wysokości zakupów i zmieniają się z każdym pierwszym dniem miesiąca.

Oto moje zakupy:
  1. Woda perfumowana Moment de bonheur 50ml (Cena katalogowa 175zł, akurat była przecena na 87,50,więc zapłaciłam 25% ceny katalogowej - 43,75 zł)
  2. Żel do kąpieli i pod prysznic Kokos z Malezji - cena katalogowa 15,90zł, zapłaciłam 7,95 zł
  3. Olejek pod prysznic z olejkiej arganowym - cena katalogowa 32zł, zapłaciłam 16 zł
  4. Aksamitny krem intensywnie nawilżający 24h - cena katalogowa 39zł, była przecena na 19,90zł, zapłaciłam 9,95 zł
  5. Zestaw tonizujący: żel grejpfrut z florydy oraz 3 minutowa maska owoc granatu - cena katalogowa 30,80zł,akurat była przecena na 19,99zł, zapłaciłam 9,95 zł
  6. Orientalny peeling z glinką marokańską - cena katalogowa 67zł, była przecena na 46,90zł, zapłaciłam 23,45 zł
A to gratisy:
  1. Krem rewitalizujący 24h do twarzy - cena katalogowa 115zł
  2. Zestaw pielęgnacyjny: dezodorant w kulce bawełna z Indii, żel pod prysznic jeżynowy 50ml, mleczko do ciała jeżynowe 50ml
  3. Mleczko nawilżające opóżniające odrastanie włosków - cena katalogowa 49,90zł
  4. Próbka żel modelującego brzuch i pośladki
Łącznie zapłaciłam 111,05 zł
Wartość produktów wg cen katalogowych ok. 525 zł

Takie zakupy to ja lubię:) Teraz zabieram się za testowanie, gdyż większość produktów mam po raz pierwszy. Z całej paczki już wiem,że perfumy Moment de bonheur zostaną moimi ulubieńcem. Znałam ten zapach z niuchania w sklepie, a teraz na okrągło się nimi psikam:)

Co sądzicie o produktach z Yves Rocher?Miałyście coś z kupionych przeze mnie kosmetyków?I co możecie polecić?

Pozdrawiam,

P.S Tło moich dzisiejszych zdjęć sponsorowała literka L jak leżak...oficjalnie sezon ogrodowo-grillowy rozpoczęty:)
Prześlij komentarz