piątek, 26 kwietnia 2013

#11 Majówkę czas zacząć + Toni & Guy Glamour

Witajcie,
Wreszcie nadeszła upragniona Majówka:) 9 dni laby, jupiiiijejjjj:) Czas wyjąć letnie ciuchy z zakamarków szafy i ruszać na wycieczkę;)
Chciałabym Wam pokazać spray do włosów, który mam od 2 miesięcy. Wiele razy przechodziłam obok niego w Rossmannie, aż w końcu się skusiłam. To Toni & Guy Nawilżający spray nadający blask. 
Toni & Guy to marka wywodząca się z Wielkiej Brytanii. W 1963 r. w Londynie powstał pierwszy oficjalny salon fryzjerski, a potem w błyskawicznym tempie rozwijały się kolejne w najodleglejszych zakątkach UK i w kolejnych 20 krajach na świecie. Z tego co kojarzę w Polsce kosmetyki Toni & Guy dostępne są każdym Rossmannie.
Wg producenta spray ma nabłyszczeć i wygładzić włosy bez obciążania, utrzymując gładkość przedz dłuższy czas.
Sposób użycia: Należy równomiernie spryskać wysuszone włosy, a następnie je rozczesać. Dla jeszcze większego połysku można spryskać włosy podczas suszenia chłodnym powietrzem.
Przetestowałam go na oba sposoby. Na pewno nabłyszcza włosy, ale nie zauważyłam większej różnicy w uzyskanym efekcie. Za pierwszym razem stanowczo przesadziłam z jego ilością i niestety, ale przetłuścił mi włosy. Wyglądały jakby od tygodnia nie widziały wody :/ Kolejny raz psikałam już maksymalnie 3-4 razy i to jest optymalna ilość. Obecnie używam go od czasu do czasu, ponieważ wystarczający efekt nabłyszczenia daje mi szampon L'oreal klik, a przynajmniej nie przetłuszcza mi włosów. Na pewno nie wysusza włosów, ale oszałamiającego nawilżenia też nie zauważyłam.
Głównymi składnikami działającymi to :
Cyklopentasiloksan, tworzy warstwę okluzyjną, czyli pośrednio działa nawilżająco,
 C12-15 Akryl Benzoate, ma działanie nawilżające,
Phenyl Trimethicone, bezpieczny silikon łatwo zmywający się nawet delikatnym szamponem (bez SLS czy SLES)

Cena: 39,99 zł (Rossmann)

Macie jakieś ulubione spraye nabłyszczające, które nie obciążają włosów?

Pozdrawiam,