czwartek, 25 kwietnia 2013

#10 Gazetka Rossmann 26.04-09.05

Hej,
Wpadam dzisiaj z krótkim wpisem,ponieważ pojawiła się w sieci nowa oferta sklepu Rossmann :) Nie wiem jak Wy, ale ostatnio jestem uzależniona od tego sklepu  i w zasadzie już do innych drogerii nie wchodzę. A wszystko zaczęło się od słynnego olejku Alterra - recenzja w moich ulubieńcach marca klik. To od niego zaczęłam swoją przygodę z rossmanowskimi markami, bo wcześniej takich produktów unikałam jak ognia. Bardzo niesłusznie, bo okazało się,że wiele jest na poziomie tych "markowych" lub nawet lepsze.
Oferta aktualna od jutra:)
Z racji tego,że w mojej łazienkowej szafce zalega sporo pielęgnacyjnych produktów, a w drodze do mnie jest jeszcze paczka z Yves Rocher postanowiłam na najbliższy czas zrezygnować z zakupów takich kosmetyków, choćby dawali za darmo:P W związku z tym przeglądając tę ofertę skupiłam się głównie na kolorówce. I tak zainteresowało mnie:
- róż do policzków, Bourjois 34,99zł (mam jeden odcień i na prawdę jest rewelacyjny, możliwe,że kupię sobie coś nowego),
- produkty do makijażu ust z Max Factora -25% (rozejrzę się za jakąś nową pomadką),
- płyn micelarny Bourjois + inny produkt z tej marki za 19,99zł - świetny micel, miałam go już nie raz, tym razem nie kupię,bo mam zapas miceli, ale na prawdę polecam!
- krem do rąk Isana z 5% mocznikiem 3,99zł - słyszałam,że świetnie nawilża, w tej cenie pewnie sam wskoczy do koszyka,
- żel pod prysznic Original Source 5,99 zł -dobra cena, świetne zapachy, tym razem nie skorzystam, bo również mam parę żeli w zapasie.
Kusząca jest oferta tuszu do rzęs Maybelline Rocket, obniżka ceny na 21,99zł + dostajemy kredkę do oczu. Mam ten tusz i niestety nie polecam-choćbym nie wiem jak się wymalowała to zawsze odbija mi się na powiekach i to w sumie potrafi się odbić parokrotnie w ciągu dnia (raz wytrę a za jakiś czas znów mam odbite). Dawałam mu już parę razy szansę, ale z takim samym skutkiem.Czy tylko ja trafiłam na jakiś felerny egzemplarz?

Wkrótce planuję wybrać się do słowackiego DM. Podobno mają również świetne, naturalne kosmetyki. Macie jakiś ulubieńców z tej drogerii??Bo ja nie jeszcze nie wiem co warto tam kupić...

Pozdrawiam,

Prześlij komentarz